salora Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Vel,eg syns det er på tiden at vi som er så lite heldig at vi sitter med isdn enda og ikke har andre oppkoblings muligheter...Burde få et tilbud fra ISDN leverandørene (tenker spesielt på telenor)..Det burde vert en fast pris på isdn også,det holder ikke med 150timer(64kbs)75timer(128kbs) online til 499..pr mnd. Alle som er litt på nett vet at disse timene går fort..:smile:Selv om det går altfor seint med isdn, flyr pengene fortere her enn hva dei gjør med bredbånd... Håper dere stor folk i TELENOR leser dette og gjør no med det...Dere kan vist dere vil... Eller hva sier dere som er vanlige isdn bruker? Dette var en liten utblåsning en sein natt,men ærlig ment!!!! Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Jeg er så hjertens enig!!! Skulle vært interessant og visst hvor mye Telenor tjener på ISDN Jeg har online 150 selv, men det strekker aldri til (særlig ikke for online gaming!!!) Les min utblåsning her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=12074&forum=61 Telefonregninga mi er ikke noe hyggelig lesning skal jeg love... :sad: Lenke til kommentar
bru Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Helt enig!!! Jeg venter på bredbånd med lengsel!!! Kun fordi jeg vil ha en fast sum pr måned. Telenor påstår at jeg bor for langt unna Sentralen? Tele2 same shit!! Nextgentel derimot har lovet meg tilgang i over 3 måneder med en masse utsettelser ARG!! Om jeg får noe svakere hastighet (so) Den største fordelen er jo å ha en fast pris på tjenesten !! Maskinen kan jo downloade mens jeg sover!! Jeg hadde spart penger, om bare Inett over ISDN hadde hatt fast pris pr mnd. Isdeden pumper de meg for Tellerskritt. Arg Arg! ENIG SÅ DET HOLDER!!!!!! =( Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Ja det er flere som går å koker litt pga Telenor... Jeg sitter fortsatt med 56K,(hehe) og venter på ADSL. Kunne selvfølgelig gått over til ISDN, men jeg tror neppe det setter fart i utbyggingen, tvert imot! ISDN setter ikke så mye fart på hastigheten heller... men nok om det. For håpe at alle som sitter med skyhøye regninger har satt seg opp på ADSL-venteliste? Man kan også f-eks ta kontakt med lokal avisen, og oppfordre alle til og sette seg opp på liste. Det er jo ingen binding. dessverre tror jeg vi kan glemme fastpris på ISDN/56K. Tror ikke noen selskaper ser den store økonomien i det. De går for det store markedet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 dokker en nu heldig som bor i et området med NexGen, og teleh0rADSL. Verre før de som bor her i nord.norge og bare har fattige radiolink som tilbud( http://www.totalnett.no ) Lenke til kommentar
allyse Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Quote: dessverre tror jeg vi kan glemme fastpris på ISDN/56K. Tror ikke noen selskaper ser den store økonomien i det. De går for det store markedet. Det er det som er problemet med Norge. Jeg har masse kontakt med utlandet, og land som Storbritania, sverige,USA, india (!) og australia har fastpris på ISDN/PSTN hele gjengen. De betaler bare ca. 140,- knd (ca. $14). Det som er det verste er at Telenor skal iksom være så demokratiske, men tenker ikke en sritt på kundene, hvordan de har det! Bare penger, penger, penger, penger. Jeg hørte et radioprogram i fjor sommer, om at grunnen til telenor ikke bygget ut ADSL til alle var rett og slett pga, de tapte veldig mange milioner på oppkoblingsavgiten. Jeg har nå jobbet 1/2 år for å få tak i ADSL, jeg har blitt lovet Q2 2002. enderlig. (Jeg er kommet innenfor "murene") selv om dette er NGT. BTW: Er det noen som bor på Grødem utenfor randaberg, send meg en mail da jeg samler kontrakter til ADSL. Jeg har samlet 35 stykker, men trenger 100 for umiddelbar utbygging. Mvh Allyse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå