Knife Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Hei, jeg skulle gjerne oppdatert min bokhylle med noen par nye bøker. Jeg leiter etter bøker for disse emmne; Styrkeløft (bøker om maksimal styrke) Kroppsbygging (rundt muskler og høy-reps) Antomy (muskler++) psykologi og trening (litt vanskelig emmne, men hvordan hjernen og trening fungerer sammen) Horomoner (Skulle GJERNE hatt en bok som spesifikserer seg på de anabole horomone og andre horomoner som er viktig for muskelbyggning) Takk Endret 24. mars 2010 av Pijus Lenke til kommentar
War Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 http://www.myrevolution.no/produkter/tilbehoer/boeker-og-dvd-cd/56/15/ Regner med at du har disse. Håper ikke du finner noen bøker om kroppsbygging og høyreps. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Yeap.. De 2 har jeg. Synes at det er best å ha informasjon om alt mulig enn å bare kunne om en simpel ting. Kroppsbyggere trener slik de gjør og jeg har lyst å lære om det. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Det er desverre ikke noe å lære, de doper seg og studier viser at de legger på seg dobbelt så mye masse av å dope seg uten å trene VS en som trener rent. Og 3 ganger så mye når de doper seg å trener. Det betyr at de vokser tross av treningsprogrammet og ikke på grunn av. Som igjen betyr at vi ikke kan lære noen ting av de. Lenke til kommentar
Tjorven #138 Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Trenings psykologi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå