Pantertante Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Så, forrige høst ødela jeg og min venn 6 vinduer på et gammel låve og... Hva faen skal jeg gjøre hvis dem finner det ut, som sagt må jeg betale og men det må også min venn men hva faen tenkte jeg med? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hva du tenkte med er ikke godt å si. Men du og din venn ville vell ha litt action der og da? Men hvordan kan de finne ut at det var dere da? Blir vell ikke satt igang en stor lete aksjon og etterforskning? Men VIKTIG: Tenk to ganger før du gjør ting neste gang!!! :nei: :nei: Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Er det folk som bor der? Eller er det forlatt? Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Det er nok en 70 80 års gammal låve ;D. Og for og være helt ærlig han som eier låven, har ikke vært ved låven siden... rundt 2 år siden eller no.. sååehh ;/, Skjønner hva du mener.. vet ikke helt hva jeg tenkte, og ja det er forlatt. Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 tror nok du slipper unna dette. men prøv å bruk hode neste gang så slipper du å måtte punge ut sure penger. Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Så, forrige høst ødela jeg og min venn 6 vinduer på et gammel låve og... Hva faen skal jeg gjøre hvis dem finner det ut, som sagt må jeg betale og men det må også min venn men hva faen tenkte jeg med? hehe, minner om meg selv når jeg var 14år. Vi knuste en del ruter i området, grunnen var at vi kjede oss og vi fikk et skikkelig kick av å kaste en stein igjennom et vindu. Jeg kastet en stein inn i et vindu hvor det var folk i huset. Helt amøbe gjort, men på den tiden var det drit kult (Ikke kult for andre, men for oss var det drit fett og vi dreit i hva alle andre mener som så klart mener det er helt idiotisk. Det er det jo også da, men på den tiden tenkte vi annerledes) Du må bare leve med det og komme deg videre hehe, du er ikke den eneste rundt i landet akkurat som har gjort slik. Heldigvis er det bare ville drittunger som gjør slikt. Det finnes også voksne som gjør slikt, disse menneske fortjener ikke å være frie og bør sperres inne! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Eg var med ein kamerat og knuste over 30 ruter på ein gammal låve. Oppdaga vart me og, men det var ein erfaring som alt anna her i livet. Om det ikkje blir oppdaga så gløymer du det, blir det oppdaga så tar du det som ein mann/gutt. Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Jo tusen takk, føles ut som jeg har mista 100 kg fra brystet Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Hvorfor??? det er jo kjempe morsomt. Tror dette har noko med at dagens ungdom rett og slett har for lite spenning og altfor lite og gjer. Ta det som ein lærdom og tenk deg om neste gang:) Endret 25. mars 2010 av hernil Fjernet sitat og svar på slettet innlegg Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Altså, med mindre mindre du/dere er de eneste som på noe som helst vis kunne vært i området så ser jeg ikke helt hvordan dere kan bli oppdaget. Men når det gjelder det du tenkte med... Vel, jeg tror ikke du tenkte. Prøv å gjør det neste gang, så skal du se at ting går bedre. Selv har jeg blitt tatt for ruteknusing og utløsing av direktekoblet brannalarm. Ruteknusing var et resultat av gruppepress og trang til å "tøffe seg". Det viste seg i middlertid at dem jeg skulle tøffe meg for var de som fikk samvittighetskvaler og fant det for godt å prøve å legge skylda på meg i samme slengen. Mens jeg som faktisk ble avhørt beskyttet "vennene" mine og nektet all skyld. For å si det slik, jeg kjenner dem ikke lengre. Brannalarmen var et resultat av en ubevist handbevegelse. Der tenkte jeg ikke i det hele tatt. Resultatet ble mer skremmende en jeg noen sinne kunne ane. Skoleinspektøren brølte at jeg skulle betale skadene (nytt "knus glasset"-glass) og overtid for han. Jeg sa at dette var greit og ba han roe seg litt ned slik at vi kunne snakke på en normal måte. Der etter bare fortsatte han å rable om betaling, jeg fortsetter å prøve å forklare. Til slutt overtar usakeligheten fulstendig for ham. Han truer med å saksøke fra meg (moren min sitt) hus osv. Da klarer jeg ikke å holde meg rolig lenger, og sier at jeg ikke kommer til å betale en drit. Resultatet ble at jeg nesten fikk julig, og at han fikk en glassflaske i hodet. Heldigvis var det noen som stoppet handen min midt i slaget, og dyttet inspektøren unna. Jeg ødela forresten også for et LAN samtidig. Jeg slapp unna de økonomiske konsekvensene begge gangene. For ruteknusingen aner jeg ikke grunnen, for brannalarmen var det mot at jeg ikke annmelte inspektøren (jeg fikk stygge merker i nakken etter sammenstøtet). Hva moralen er vet jeg ikke helt, men jeg har definitivt lært at man bør holde seg unna faenskap. Det er overhodet ikke morsomt å ha lensman på besøk, og få en inspektør på nakken (bokstavelig talt). Med andre ord, blir du tatt så er ikke løpet kjørt fulstendig. Endret 25. mars 2010 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Han inspektøren virka ikke helt god i hodet sitt. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Om du har vært redd i ett halvt år, uten og bli tatt for å knuse noen vinduer på en FORTLATT låve, som ingen har besøkt på 2 år?! Om du er så redd forstår jeg ikke hvordan en slik som deg i det hele tatt tør og klaste stein på en forlatt låve. Og om låven er 80 år, og ingen har vært der på 2 år, ser jeg for meg en ganske nedslitt låve som har mange flere skader enn to knuse ruter Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Det hører kanskje med til historien at han ringte dagen etterpå og ba om unskyldning og gråt (det hørtes i allefall slik ut). Når jeg møter han nå så har "et blikk". Akkurat som om at det er ubehagelig for han. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Det var jo bare på sin plass, IMO. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Det var jo bare på sin plass, IMO. Hva var på sin plass?. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 ?? At han ringte og ba om unskyldning (grininga var jo bare ett pluss) Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Det kunne se ut som at du mente at det var på sin plass at han klikket. Har slike handlinger som jeg beskrev et navn?. Da tenker jeg ikke på faenskap generelt. Men slike ubeviste ting man gjør uten å tenke på at man i det heletatt gjør det?. Endret 25. mars 2010 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Virker nesten som han har litt anger issues. Kom ikke på noe godt norsk ord Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Vet ikke hva det kalles (om det kalles noe), men jeg gjør det hele tiden. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Fooosj - lyden av ti og et halvt innlegg som forsvant i papirkurven. Noen ting kan tas på PM og andre fortjener ikke engang det. Minner om at retningslinjene gjelder såvel der som i tråder og at PM kan rapporteres. Tilbakemeldinger tas på PM og ikke i tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå