Wutwut Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 Turnhall? (a) Nei, men er nok av apparater Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Eyh, lenge sia denne er brukt Noen som har noe å si? Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Var nettopp ute å trente, kjempevær ute i Trondheim idag! Endret 15. februar 2011 av Nakmus Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Nice Vi har nå innendørs-treninger ^^ Har fikset sammen en liten snutt, muligens jeg legger den her Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Nakmus: Er du "Erlend" fra parkour.no? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Er ikke registrert . Tror jeg skal gjøre det straks Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Tror jeg er registrert på parkour.no for lenge sia, men har helt glemt av x) Menne, får vel komme meg dit snart, siden denne tråden nærmest ikke er i bruk .. :/ Men har satt sammen en liten film med noe smågreier, kanskje til å legge ut senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå