Gå til innhold

Hvilke spill er mest populære online?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quake, Unreal Tournement, Counter-Strike, Battlefield, Call of duty :) Finner massevis av folk på alle disse.

 

Quake? Lever du fortsatt i 1998 eller? Quake har jo ikke vært noe stor FPS gigant siden da, hvor mange spiller Quake 4 egentlig i forhold til andre store FPS spill tror du?

Lenke til kommentar

Quake, Unreal Tournement, Counter-Strike, Battlefield, Call of duty :) Finner massevis av folk på alle disse.

 

Quake? Lever du fortsatt i 1998 eller? Quake har jo ikke vært noe stor FPS gigant siden da, hvor mange spiller Quake 4 egentlig i forhold til andre store FPS spill tror du?

 

I dag er det quake live som gjelder i quake scenen. www.quakelive.com det er gratis og spilles rett fra nettleseren. Quake 4 slo aldri virkelig an.

 

Må si meg enig med de over her, bf og cod mw2 er virkelig inn nå. Er personlig litt skuffet over bf bc2. Hvis en sammenligner det mot f.eks. quake, 1.6, css eller cod mw2, så føles det bare ikke like smooth. Standard ping online er rundt 150 og alt oppleves som veldig upresist for min del. Cod mw2 er bra når man får god ping, men det er veldig variabelt. Man har heller ikke dedikerte servere så man vet aldri hva man havner i.

 

Er du på jakt etter en smooth og presis online opplevelse må du nok se på litt eldre spill.

Endret av Rawmeat
Lenke til kommentar

Hvordan man skal tolke xfire tallene vet jeg nå ikke helt sikkert, men der troner ihvertfall cod4 på toppen blant FPSerne. Så er det jo HoN og LoL, kan ikke si mye om LoL men HoN gir nå uansett god underholdning selv om læringskurven kanskje er litt vel bratt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...