Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hilse på papegøya og få pølse

Nik0

Anbefalte innlegg

Om hun er veldig pen og virker grei så er jo ikke stalker-tendenser så ille?

It's better to have loved and lost than to have never loved at all :)

Husker forresten at når jeg var på Roskilde i 2007 eller noe sånt så møtte jeg ei dame som hadde masse bilder av meg som hun hadde fått fra noen veninner.

Som jeg tilfeldigvis kjenner.

Og som hun fortalte at hun hadde stående ved nattbordet sitt! :ermm:

Creepy shit. Sånt er kanskje ikke veldig turn-on.

Det endte opp med at hun gikk uten truse og satte seg på tåa til en kompis.

Altså, tredde seg på stortåa hans, hans skitne Roskilde-tå.. Ble ikke stort bedre av det..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk så lættis når jeg leste dette i går! :p Haha, hilse på pappegøya og få pølse.. jasså ja :whistle:

Jeg merker nå at masse damer plutselig har fått interesse for meg. Det er hinsides min forståelse, men hyggelig er det uansett.

Gratulerer! :w00t: Gjort noe drastisk?

Ikke noe mer enn til vanlig, men det kan ha noe å gjøre med at klassens peneste jente begynte å komme hjem til meg og være med meg på fritida, så følger bare resten etter som en saueflokk.

Gratulerer! :D Hva var det som gjorde at dette kvinnemennesket begynte å være med deg hjem?

Jeg aner ikke. Jeg har aldri bedt henne om noe som helst, men hun inviterer meg med på ting og inviterer seg selv hjem til meg for å se det "dritfine" huset mitt, hilse på papegøya og få pølse.

.. Pølse..? :D

.. Pølse..? :D

Som i kjønnsorganet ditt?

Så du ligger med ei flott jente? Dette pleier som regel trekke til seg andre jenter!

"Pølse" som i mat, men jeg ser at det kan misforstås.

og få pølse.

Beklager at dette ble mistolket.

Tilbake til topic, hun kommer til deg for å få mat altså? Hva er det som gjør dine pølser så spesielle? Har du en veldig god potetsalat til eller en fantastisk dressing?

Hun er bare glad i pølse, og jeg liker å grille når det er vær til det.

huff vet dere hva jeg ler enda av denne. dra en viss fytt i katta dette er humor. skulle lese den opp til noen men klarte det bare ikke. denne er på første plass foreløbig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...