Populært innlegg Nik0 Skrevet 24. mars 2010 Populært innlegg Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Hilse på papegøya og få pølse.. jasså ja Jeg merker nå at masse damer plutselig har fått interesse for meg. Det er hinsides min forståelse, men hyggelig er det uansett. Gratulerer! Gjort noe drastisk? Ikke noe mer enn til vanlig, men det kan ha noe å gjøre med at klassens peneste jente begynte å komme hjem til meg og være med meg på fritida, så følger bare resten etter som en saueflokk. Gratulerer! Hva var det som gjorde at dette kvinnemennesket begynte å være med deg hjem? Jeg aner ikke. Jeg har aldri bedt henne om noe som helst, men hun inviterer meg med på ting og inviterer seg selv hjem til meg for å se det "dritfine" huset mitt, hilse på papegøya og få pølse. .. Pølse..? .. Pølse..? Som i kjønnsorganet ditt? Så du ligger med ei flott jente? Dette pleier som regel trekke til seg andre jenter! "Pølse" som i mat, men jeg ser at det kan misforstås. og få pølse. Beklager at dette ble mistolket. Tilbake til topic, hun kommer til deg for å få mat altså? Hva er det som gjør dine pølser så spesielle? Har du en veldig god potetsalat til eller en fantastisk dressing? Hun er bare glad i pølse, og jeg liker å grille når det er vær til det. Endret 27. juni 2013 av Nik0 20 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Det er meg! Dette er først gang jeg har kommet med et gullkorn, og det var en av de gangene jeg ikke gikk inn for det. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 haha han virker litt stakkarslig Lenke til kommentar
Kakko Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg vil også ha gratis pølser... Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Haha, takk for trackbacks. Hele tråden er jo en underholdende smørje. 1 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 "Hun er bare glad i pølse, og jeg liker å grille når det er vær til det" Haha, ler enda. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Mange takk. For dere som lurer, så vil jeg fortelle at jeg ikke får så mye besøk av denne jenta lenger. Jeg syntes det ble litt ekkelt da hun sa at hun hadde masse bilder av meg på skole-pc-en, og kunne gi meg et detaljert sammendrag av hva jeg hadde gjort etter hver time. Så nå unngår jeg henne. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Mange takk. For dere som lurer, så vil jeg fortelle at jeg ikke får så mye besøk av denne jenta lenger. Hu ble vell lei av pølsexD Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Den var epic for fader!!! :!: :!: Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Mange takk. For dere som lurer, så vil jeg fortelle at jeg ikke får så mye besøk av denne jenta lenger. Jeg syntes det ble litt ekkelt da hun sa at hun hadde masse bilder av meg på skole-pc-en, og kunne gi meg et detaljert sammendrag av hva jeg hadde gjort etter hver time. Så nå unngår jeg henne. Du kan vel knulle hu selv om hun er en stalker? T.T Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg så ikke at siste post var i Mai før nå! Jeg sverger! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Ingen som tvang deg til å poste. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Han virker ikke like stakkarslig når man leser selve tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå