eveant Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Haha! "Han burde få en advarsel" "Ja, en jævlig skriftlig advarsel" :!: Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 også de reglene de hadde for slosskamp! Lenke til kommentar
eveant Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Ja, jeg synes det faktisk var genialt Lenke til kommentar
eveant Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Hvor kan man få sett dette programmet nå? Finnes jo ikke på nrk.no og man kan ikke kjøpe det på dvd (tror jeg). Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hvor kan man få sett dette programmet nå? Finnes jo ikke på nrk.no og man kan ikke kjøpe det på dvd (tror jeg). Noen som kan hjelpe? Mandag 14.5 begynner de å sende serien i reprise. Antar at de vil også legge det forløpene ut på nett-tv. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hvor kan man få sett dette programmet nå? Finnes jo ikke på nrk.no og man kan ikke kjøpe det på dvd (tror jeg). Noen som kan hjelpe? Mandag 14.5 begynner de å sende serien i reprise. Antar at de vil også legge det forløpene ut på nett-tv. Wohoo! Tusen takk for infoen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå