Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal man slette bilder der ex'n var med på, som noe stort som eks. en dåp?


Anbefalte innlegg

Jo, jeg og typen har faktisk lurt på dette. Vi har begge bilder fra noe stort, men lurer på om man skal slette de siden ex'ene våre er med på dem?

 

Altså, min kjæreste var i dåpen sin lillebror, og som alle vet tar man jo mye bilder. Dessverre er ex'n med på mange av bildene.

 

Jeg var på klassetur (hvitebusser) og tok også mange bilder, inkludert mange bilder ble av min ex'n også.

 

Dette er jo minner og fine bilder, men skal man egentlig slette disse bildene? Er det galt å beholde dem?

 

Jeg vet jo at det går an å snakke mellom oss og blir enige, men jeg vil vite andres meninger om dette. Er det galt og beholde dem eller ikke?

 

Takk for alle svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er enig med det de andre skriver. Det er ingen grunn til å slette bildene. De kan komme til "nytte" en vakker dag, og så lenge du gjemmer dem litt vekk trenger de ikke gjøre noe skade på deg heller. Barnedåp er uansett en stor happening, så det er ingen vits å miste bildene bare pga. eksen.

 

Hvis jeg, med din tillatelse, kan dra tråden litt lenger, mener jeg også at hvis man er i et forhold skal man få lov av partneren sin til å ha så mye bilder man ønsker (til en visst grad) av eks-kjæreste® man har hatt. Det virker kanskje rart hvis man pryder veggene med bilder av ekser, har en eks som desktop background eller stadig vekk glor i album av ekser, men for minnenes skyld synes jeg ikke man skal "slette alle spor" kun fordi det ikke lenger er et forhold. Hva tenker dere andre om det?

Lenke til kommentar

Ikke slett dem. Det er fint å ha minner, men man trenger ikke å ha dem som bakgrunnsbilde for å si det slik. Angrer selv på at jeg slettet alt det jeg hadde. Nå i retrospektiv, uten noe å feste det på, virker det som at det bare var en urealistisk drøm for lenge, lenge siden ^^

Lenke til kommentar

Tusen takk alle sammen! :)

 

Jeg har kommet over ex'n for lenge siden, mens kjæresten min vet jeg ikke siden det er 5 mnd siden. Det virker som om han missliker henne veldig mye også, men jeg forstår han hvis han vil beholde bildene fra dåpen og jeg har ikke noe i mot det heller. :)

 

Men igjen, tusen takk alle sammen! :)

 

Ehm, en ting til, noen som vet hva man skal gjøre med andre ting man har fått fra ex'n da man var sammen med han?

Lenke til kommentar

Det er ingen fasit når det kommer til bilder og gaver fra x'er.

 

Selv har jeg spart på ting fra gamle x'er, mens jeg har kastet bilder og slikt fra andre x'er. Eks-samboeren til forloveden min var på en haug med bilder hun hadde, men de slettet hun heldigvis. Det har nok litt med omstendighetene rundt det å gjøre også...

 

Folk er forskjellige. Nå virker det ikke som dere er så fryktelig gamle, så om du vil ta vare på bildene synes jeg du bare skal legge de bort slik at kjæresten din ikke ser dem jeg...

Lenke til kommentar

Tusen takk alle sammen! :)

 

Jeg har kommet over ex'n for lenge siden, mens kjæresten min vet jeg ikke siden det er 5 mnd siden. Det virker som om han(?) missliker henne(?) veldig mye også, men jeg forstår han hvis han vil beholde bildene fra dåpen og jeg har ikke noe i mot det heller. :)

 

Men igjen, tusen takk alle sammen! :)

 

Ehm, en ting til, noen som vet hva man skal gjøre med andre ting man har fått fra ex'n da man var sammen med han?

Er du bifil?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tusen takk alle sammen! :)

 

Jeg har kommet over ex'n for lenge siden, mens kjæresten min vet jeg ikke siden det er 5 mnd siden. Det virker som om han(?) missliker henne(?) veldig mye også, men jeg forstår han hvis han vil beholde bildene fra dåpen og jeg har ikke noe i mot det heller. :)

 

Men igjen, tusen takk alle sammen! :)

 

Ehm, en ting til, noen som vet hva man skal gjøre med andre ting man har fått fra ex'n da man var sammen med han?

Er du bifil?

 

Yes :p

Lenke til kommentar

Bilder på facebook?

 

Jeg slettet ihvertfall de "søte kyssebildene" som ble tatt på fester og slikt. Men ikke de andre. Hun har tross alt vært en viktig del av livet mitt og man glenmmer ikke det med det første. Det får abre den neste godta eller stikke (for min del ihvertfall),

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...