PureChaos Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Skal til København i mai. Være der fra onsdag til lørdag med kjæresten. Hva må sees og hva må gjøres? Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) http://www.visitkoebenhavn.no/ Endret 25. mars 2010 av Ned Flanders Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Du må iallefall besøke Det runde tårn og ligger i tilknyttnig til Trinitatis Kirke. ellers har du vaktskifte på slottet som bør sees, Nyhavn og Strøget. Lenke til kommentar
excellent Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Skal til København snart, tenkte å ta metroen inn fra Kastrup. Hvilken stasjon bør man gå av på om man vil bo i nærheten av strøget? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Kongens Nytorv ligger bare 50 skritt fra inngangen til Strøget. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Christiania må jo sees. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 En pils i Nyhavn er priceless Christiania bør ses. Tivoliet i byen også hvis du liker den slags. Det runde tårnet i gågaten er jo en ok severdighet. Bylivet på kvelden er jo også herlig! Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Hei, jeg reiser forbi København på vei sørover i neste uke og i denne forbindelse får jeg en dag der (morgen og dag, ikke kveld). Noen som har anbefalinger til hva jeg må gjøre? Allerede vært på Tivoli og i det runde tårn, vil oppleve noe annerledes denne gangen. Er Carlsberg-bryggeriet verdt en titt kanskje? Jeg vet jo at man kan se på visitkoebenhavn og lignende steder, men jeg lurte på tips fra folk som har vært der, ikke bare de store turistfellene liksom. Endret 9. august 2010 av A-Jay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå