Gå til innhold

Sony Ericsson. Vivaz eller Aino? hvilken burde jeg velge?

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Har nettopp kjøpt 2 stk Vivaz til meg selv og samboeren. Så langt rimelig fornøyd med telefon og dens funksjoner, men hvordan i hæl...e kan man produsere telefoner idag som ikke har støtte for smileys?? Man må i sms'er skrive inn punktumer, kommaer og paranteser i øst og i vest, og meldinger som kommer inn viser heller ikke smileys.

Ingen krise for meg, men samboeren truer med brudd og det som værre er. Noen som evt vet om en løsning på problemet?

Jeg vil ha mange fine svar. hehe.

Hvilken burde jeg velge og hvorfor. Ulemper/fordeler/erfaringer osv osv

hva er du fornøyd med ved din telefon og hvorfor?

Lenke til kommentar

Til OP, ville valgt Vivaz , Det er en smart telefon, noe som er greit siden du kan installere extra apps for aa forandre og/eller faa flere funksjoner og muligheter.

Ingen krise for meg, men samboeren truer med brudd og det som værre er. Noen som evt vet om en løsning på problemet?

Vivaz er en Symbian S60 smart telefon, saa du kan legge in extra apps for det meste, som f.eks. dette , du kan bruk google til aa finne flere alternativer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

@ Bacchus:

Høres lovende ut det med en app som løser problemet, men ser ut for at linken din er død. Kan du henvise meg til en site? Sorry for at jeg virker noe hjelpeløs her, men er helt fersk på smartphone :blush:

Til OP, ville valgt Vivaz , Det er en smart telefon, noe som er greit siden du kan installere extra apps for aa forandre og/eller faa flere funksjoner og muligheter.

Vivaz er en Symbian S60 smart telefon, saa du kan legge in extra apps for det meste, som f.eks. dette , du kan bruk google til aa finne flere alternativer.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

@ Bacchus:

Høres lovende ut det med en app som løser problemet, men ser ut for at linken din er død. Kan du henvise meg til en site? Sorry for at jeg virker noe hjelpeløs her, men er helt fersk på smartphone :blush:

Hei...

Lurer på å kjøpe Vivaz, MEN ikke hvis det er umulig å få smileys på denne tlf.

Har du klart å legge til en applikasjon der du får smileys på din vivaz???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...