Xneon Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 hei... holder nå på å overklokke mitt msi p965 platinum med e6600 og dette går fram til at jeg kommer til en klokk på 300fsb på 2.7ghz med ram satt på 557mhz tror jeg. fulgte en guide på nettet legger ut en link her:http://www.asusreviews.com/forum/showthread.php?tid=6 dette er jo for asus men mye er jo likt. har ikke gjort noe med volten på noe og pci mhz står på 100mhz. har en stor zalman kjøler så skal ikke kjøling være no problem. kom fra til den overklokken som står over og etter det så starter ikke maskinen no mere. må da resette bios da starter den igjen. sry for litt rotete tekst men dere skjønner det sikkert. noen som vet noe? Mvh Xneon Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Når du ikke får klokket noe høyere på din nåværende spenning, så er det kanskje på tide å skru opp litt? Selv om du har en stor kjøler så bør du fortsatt passe på temperaturene. Jeg har hatt en stabil 24/7 overklokk i snart ett år, men jeg pleier fortsatt å ha temperaturerene nede på systemlinja. Just in case EDIT: PCI frekvensen har ikke noe med prosessoren å gjøre, så bare se bort ifra den Endret 25. mars 2010 av E.C. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå