Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjærligshetsforhold - Usikker fremtid - Hva gjør jeg?

Gjest Usikker

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker

Hei

La oss starte med å si at jeg er godt fornøyd med livet, og hvordan jeg har hatt det de siste årene. Jeg har det bra sånn i det daglige, og er egentlig ikke spesielt misfornøyd med min kjære.

Allikevel føler jeg nå at forholdet vårt har holdt på såpass lenge at jeg blir nødt til å ta et valg. Er denne jenta den jeg vil ha for resten av livet, eller er det bare en slags ungdomsforelskelse? Jeg føler på en måte jeg blir nødt til å fri eller å slå opp. Folk kan sikkert synes at det virker rart, men jeg håper å få en slags forståelse for hva jeg mener.

Vi er i midten av 20-årene og bor sammen. Begge er i full jobb og trives godt på arbeidsplassen. I det siste har vi vært mer og mere sinte på hverandre når vi er hjemme, mens både hun og jeg har hatt det fint på arbeid. Det gir hun iallefall utrykk for selv. Vi går å biter og glefser etter hverandre og klager på hver minste ting. Jeg savner rett og slett den følelsen vi hadde det første året, hvor alt var perfekt. For den jenta her er verdens nydeligste jente hvis hun er blid og fornøyd, og da sprudler hun, men så fort hun er sliten og lei blir hun helt forferdelig å ha med å gjøre.

La oss gå litt tilbake til det jeg sa i et par avsnitt opp. Jeg har forsøkt å spørre meg selv hva jeg ville ha svart hvis hun fridde til meg, og i øyeblikket er nok det et soleklart nei. Problemet er at jeg tviler på at jeg noen gang kommer til å ville binde meg, eller eventuelt få barn med denne jenta selv om jeg er utrolig glad i henne, og det plager meg.

Derfor kunne jeg godt tenke meg å høre andres syn og tanker på dette.

På forhånd takk, frustert og lei samboer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Det høres ut som det blir til og gå til dass før eller siden. Og det at du tviler bekrefter det.

End det, og ikke kast bort mer tid på et forhold som ikke funker..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Selvfølgelig kan man ikke være enig i alt. Men og krangle og glefse etter hverandre hele tiden uten saklig grunn, det er meningsløst..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...