Studente Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hei! Jeg har nylig velgt mine programfag for neste år, VGS 2. Fagene jeg velgte var: It S1 Økonomistyring Markedsføring og Ledelse Mitt spørsmål er om disse fagene er avsluttende i VGS 2, also att dei kommer på vitnemålet mitt som jeg skal søke videre skole med i VGS 3? Jeg lurer og på om Historie er avsluttende i VGS 2, eller blir det kun historie på VGS 3 som kommer på det siste og avgjørende vitnemålet? Mvh Studente Lenke til kommentar
Okse_ku Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 alle valgfag er avsluttende, du velger et nytt fag (s2, it2 etc...) hvis du skal videre. Historie er ikke avsluttende før vg3. Lenke til kommentar
Studente Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Ok, tusen takk for svar! Visst jeg ikke har misforstått så vil mitt vitnemål når jeg går ut av Videregående skole bli slik: (setter bare inn noen random tall) VGS 1: Geografi - 5 Samfunnsfag - 5 Naturfag - 5 T-Matte - 5 Engelsk - 5 VGS 2: IT1 - 5 Markedsføring og Ledelse - 5 S-Matte1 - 5 Økonomistyring - 5 TyskB - 5 VGS 3: Norsk H - 5 Norsk S - 5 Norsk M - 5 Historie - 5 Religon -5 IT2 - 5 Økonomistyring - 5 S-Matte2 - 5 Markedsføring og Ledelse - 5 Gym - 5 Så slik vil mitt vitnemål se ut? (uten karakterer) Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Ja, det stemmer. I tillegg kommer det en del eksamenskarakterer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå