Bakura Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hei folkens! Skal ta tog fra Kr.sand til Bodø. Har tatt den samme ruta mange ganger i komfort og økonomi avdelingen, men har aldri prøvd å teste ut sove kupe. Så nå som madamen skal bli med på togturen lurer jeg på om noen av dere vet om det finnes strømkontakter i sovekupeen slik det gjør i komfort avdelingen Takk for svar på forhånd Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Det var just ikke enkelt å finne ut av gitt men jeg går sterkt ut ifra det. Prøvde å se om det var noe på denne 360-graders omvisningen av en sovekupe men der var det lite å hente. Prøv å se om du kommer fram på NSB sin telefon: 815 00 888. Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Det var just ikke enkelt å finne ut av gitt men jeg går sterkt ut ifra det. Prøvde å se om det var noe på denne 360-graders omvisningen av en sovekupe men der var det lite å hente. Prøv å se om du kommer fram på NSB sin telefon: 815 00 888. Hehe, prøvde det samme, men kom heller ikke særlig langt med det :/ Sitter på toget nå da så skal si ifra så fort jeg finner ut av det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Gjør det så kanskje en klarer å få Google til å Indexere svaret så folk slipper å lure på det til neste gang Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Mener jeg har hørt at det ikke er det, i og med at det er en "sove"kupe, og at du ikke skal forstyrre med lys fra pc'en osv Godt mulig jeg tar feil! Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Sørlandsbanen har hvertfall strømkontakt i sovekupeene. Bruker selv dette når jeg reiser mellom Stavanger og Oslo. Husker ikke hvor mange det er, men at det finnes er jeg 110% sikker på - da jeg bruker nettopp dette til laptopen Endret 25. mars 2010 av TobiasFunke Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Reiser selv fra sør opp til nord Norge da. Skal bytte til Trondheim-Bodø toget rundt 22:00 i dag så da skal vi ha en sovekuppe så kan ihvertfall bekrefte om det er på toget i Nord Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Hei igjen folkens, har hat en koselig togtur hjem til påsken. Fant ut at det finnes en kontakt i NSB sove mellom Trondheim og Bodø. Denne befinner seg da oppe i høyre hjørnet ved kleshengeren nærmest vinduet (referer til bildet). Kontakten putter ut 230 Volt, altså noe de fleste pc ladere skal takle helt fint (min kan brukes på alt mellom 110 - 240 Volt, 1.5 Amp på 50 - 60 Hz.). NB!: les på laderen først om den støtter togets strømmspecs før dere kobler inn ellers risikerer man å svi noe (selv om jeg er rimelig sikker på at det skal gå helt fint ) Endret 26. mars 2010 av Bakura Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå