Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ville du sendt nakenbilde til en internettvenn?

Gjest jesus

Anbefalte innlegg

Gjest jesus

Om dere som jente hadde møtt en fyr, dere ser hverandre ikke ofte men flørter litt på telefon og litt kosemeldinger til hverandre. Så hadde du blitt spurt av gutten om du kunne sende bilde av brystene dine eller et bilde nedentil til han fordi han synes du er så pen og delilig, hvordan ville dere reagert? Ville dere gjort det, blitt sur eller bare sagt nei på en høflig måte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest jesus

Men sånn det kan jo føre til noe mer om man bare møtes mer, da er jeg sikker på at man ville gitt det en sjanse hvertfall, begge liker hverandre hvertfall.

Men om du hadde hatt god selvtillit, ( :p ) hvordan ville du reagert på det?

Lenke til kommentar

Hehe det vanlige... 110 % sjanse for at det enten ender opp på nettet eller at kameratgjengen får se "skrytebildene"..

Unnskyld at jeg sier det, men du er DUM SOM ET BRØD som i det hele tatt vurderer det...

Er vell heller du som er dum som et brød som klarer å putte alle gutta i en slik bås som dette. Mulig du er i en kameratgjeng der alle driver på med dette, vell det sier litt.

Jeg har fått flere nakenbilder av jenter som jeg har snakket "online" med uten at jeg har kastet meg på nett for å regelrett bryte all form for respekt for den personen ved å kaste disse bildene ut for allmen skue.

Har også gitt bort noen litt mer eller mindre private bilder selv uten å ha snublet over de på nett også, så det går vell begge veier. Folk flest har nok vett nok i pappskallen for å ikke gjøre noe slikt.

Dog. Man burde være klar over at slikt kan skje, så man burde helst være nogenlunde kjent med personen man ønsker å være litt mer "intim" med i den form man kan være intim over nettet.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Gjest Jente

Jeg vet om mange som har dårlige erfaringer med det(ikke meg altså)og jeg ville iallefall ikke ha gjort det med mindre det var til kjæresten. En veninne av meg som sendte bildet sitt til noen i Troms opplevde faktisk at noen herifra fikk bildene av folk de kjente fra vestlandet. Så det kan veldig lett misbrukes, og jeg ville aldri ha gjort det med mindre jeg som sagt sendte det til kjæresten. ( en annen oppleve også at x-en hennes la det ut på nettet, så kanskje ikke ddet heller er trygt:P)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...