Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

på tide å slå opp?

Gjest Julenissen

Anbefalte innlegg

Gjest Julenissen

Hei. Jeg er en 15 år gammel gutt som har noe å fortelle og håper på tips fra efarne folk.

Det hadde seg slik at jeg traff en jente på nettet for ca 4 månder siden. Jeg er veldig interesert i antomy, kosthold og trening. Hun hadde laget en tråd på et forum der jeg svarte, det viste seg at vi bodde i samme by og bodde ganske nærmt hverandre. Seinere sendte hun meg en meldning på forumet og gidde meg msn hennes. Jeg la hun til på nyttårsaften og det ble mye snakk om både trening og personlig ting. Jeg ble betatt, og vi begynte å snakke oftere og oftere. Følte det var noe mellom oss, hun kalte det sjebnen. Hun var perfekt for meg, akkurat hva jeg ønsket meg. En sporty jente, god selvtilit og vi delte de samme interesene. Etterhvert begynte samtalene å gå mer innpå personlig ting som hvilken skole jeg gikk på, mer om meg. Vi bestemte oss for å møttes, det var kjempe hyggelig og alt gikk bra. Vi trente litt sammen og første gangen jeg virkelig følte meg forelsket. Det var date 1 og kontakten ble bare mer og mer bedre, så vi bestemte oss for å møttes igjen hjemme hos meg. Vi så på en film og klinte, seinere var det litt kos i sengen. Vi hadde ikke sex, fordi jeg ikke hadde kondomer. Det var her alt plutselig begynte å snu seg, jeg fikk vite at hun var ganske seksualaktiv og har hatt flere pullevenner gjennom årene. Selfølgelig var det ganske skuff for meg som var jomfu, men kom ikke å tenke på det. Men plutselig slo det inn at hun var litt løs jente. Vi bestemte oss for å møttes igjen på valatins dagen, alt var mye bedre, kjemien mellom oss var helt konge. Vi så på film, spiste middag med famillien og hadde sex. Men noe underlig skjedde, det var akkurat som begge mistet følelsene for hverandre når vi hadde sex (kommer til dette seinere). 2 dager seinere spurte hun meg om vi var sammen, jeg svarte ja og jeg var lykkelig, min første kjæreste, jeg var tilfredstilt.

Men som dagene gikk etter vi ble sammen ble bare kontakten våres dårligere og dårligere, hun sendte mindre meldninger, brydde ikke om hvordan dagen min hadde vært og om jeg hadde det bra osv. Dette var ganske sårende å tenke på, jeg spurte om vi skulle møttes igjen, hun sa ja men på dagen vi skulle møttes fikk hun ingen til å kjøre henne, vi avtalte igjen og denne gangen hadde hun vondt i magen, alle gode ting er tre så vi avtalte igjen, men neida denne gangen skulle hun på visining. Det gikk over 5 uker siden sist, hun sluttet nå helt å sende meldninger, var ikke like aktiv på msn. Jeg følte at alt gikk i dass, så på denne søndagen spurte hva det gikk av oss og om hun følte det samme for meg. Tydligvis ikke, hun var forviret, hun trengte tid til å tenke gjennom få ting. Jeg ble jo selfølgelig veldig sint for at hun ikke hadde sagt det tidligere, jeg sendte en siste meldning til henne og sa farvel og jeg ikke ville ha noe mer kontakt med henne. 1 time seinere fikk jeg en meldning som lød slik:

"Kan du ikke bare gi meg tid pus?"

Jeg tenkte meg om, og skrev dette:

"Jeg skal gi deg tid til å finne ut av ting, kontakt meg når du har funnet ut av. Men husk at jeg ikke helt sikkert vil ha de samme følesene for deg. Elsker deg"

Seinere fikk jeg en melding som denne:

"Takk, jeg setter pris på det. Du må skjønne at det skjer mye ting i livet mitt. Når vi møttes igjen så må vi snakke om ting, om hvordan vi føler for hverandre. Elsker deg også"

Nå har det gått en uke siden vi sist snakket, jeg er lei meg og tenker på henne ganske så mye. Hun har ikke sagt et pip. Jeg vil gjerne at forholdet skal fungere, fordi jeg har funnet meg drømmedamen min og vi har tilbringet og gjort masse moro sammen. Hun smiler og ser meg inn i øynene når vi snakker, hun sier masse postivt og jeg blir faktisk lykkelig av å være med henne. Men nå vet jeg ikke, skal jeg bare slette henne fra facebook og telefon nummeret og aldri ta opp kontakten?

Takk til dere som leste hele innlegget, betyr mye for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Jente 23

Hei, du virker som en veldig snill og ryddig gutt som fortjener mye mer enn dette. Om det dør ut på denne måten tror jeg kanskje det beste er å bryte all kontakt. Dette kommer til å være tungt, men du kommer til å finne noen som gjør deg mye lykkeligere på lengre sikt. En ordentlig gutt som deg fortjener en jente som skjønner hvor heldig hun er!

Jeg lover deg, det kommer til å bli mye bedre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...