Misoxeny Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Har kjøpt 4kg Whey-80, men har null erfaring med proteinpulver. Trener 3 ganger i uka. De dagene jeg trener, når og hvor mye bør jeg ta? Og hva med de dagene jeg ikke trener? Takk Lenke til kommentar
HValder Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Før og etter trening og ellers i måltid som inneheld for lite protein. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hvorfor kjøpte du det når du har null peiling? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Skal stå på pakka/boksen hvilke doseringer som er anbefalte Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Vet du noe om kosthold fra før? Dette du har kjøpt er kun et næringsstoff som du finner i en masse matvarer. Derfor burde dette tilskuddet tilpasses etter hvor mye protein du får i deg iløpet av dagen. Endret 28. mars 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
ZeppeZ Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Vet du noe om kosthold fra før? Dette du har kjøpt er kun et næringsstoff som du finner i en masse matvarer. Derfor burde dette tilskuddet tilpasses etter hvor mye protein du får i deg iløpet av dagen. Enig med Sebbe Ta proteinpulver de dagene du ikke får i deg så mye mat eller så mye proteinrik mat Ellers er det morgen, før og etter trening som gjelder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå