McBitch Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Du våkner ikke plutselig en dag og er tjukk. Driver du med styrketrening må vekten opp. Spis mer, det du spiser nå er alt for lite. Og TheFighter94 har skinnypack. Alle som er tynne har six-pack, det er bare pga lite fett, ikke pga store muskler. Uansett hvor synlig rutene er, så vil det ikke se bra ut å være veldig tynn med six-pack. Lenke til kommentar
MST Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Prøver å spise mer men klarer liksom ikke å få inn så utrolig mange måltider med mye mat.. Blir: Frokost: Havregrøt+Knekkebrød+Juice/Melk Lunch: Mye salat med diverse kylling og pasta Før trening/etter skole: Pasta/Knekkebrød/Brødskiver med egg eller annet pålegg Middag: Det mamma lager:p prøver å spise så mye jeg klarer Før kveldsmaten: Frukt og diverse mat jeg finner Kveldsmat: Havregrøt/ 6-7knekkebrød Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Prøv å få i deg noken bananer/druer etter trening. Det kan virke som du eter deg stappmett til kvert måltid og likevel ikkje går opp i vekt. Etter kvert vil magesekken utvide seg og du får plass til meir, så det er berre å stå på Lenke til kommentar
MST Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Har begynt å gå noe opp i vekt siden jeg starta treninga.. Lå vel på 67kg og er ved 71kg ellns nå Men skal fortsette å prøve å spise masse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå