Gå til innhold

Ser jeg bra ut på håret? tips til forbedringer?

Anbefalte innlegg

Frisøren som klippa meg, klippa meg ganske rart,haha :L

Hun klippa meg helt kort på toppen og lot håret være langt ved øra og nakken...

Selvom jeg ba henne beholde lengde osv, bare ville at hun skulle tynne det ut her og der... Men uansett ser jeg ok ut på håret på bildet?, noen tips til hva jeg kan gjøre?

Bildet --> http://www.flickr.com/photos/

Endret av chri-ot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt fjortis posering ja. :nei:

Håret så jævlig ut. Veldig tykt og rart. For meg ser det ut som om du bare har latt det vokse i et par måneder. Et must er hvertfall i tynne det.

Hvis du leste hva jeg skrev, hadde du kanskje skjønt hvorfor det så slik ut?

Endret av chri-ot
Lenke til kommentar

Er det lenge siden du var hos frisøren? Det ser litt sånn ut. Hvis det ikke er lenge siden, og du ikke er fornøyd med sveisen, så bør du dra tilbake til frisøren og si i fra.

I så fall ville jeg bedt henne om å klippe/tynne ut håret på sidene, og (ut i fra det jeg ser på bildet) gjøre det samme med håret i nakken.

Lenke til kommentar

Er det lenge siden du var hos frisøren? Det ser litt sånn ut. Hvis det ikke er lenge siden, og du ikke er fornøyd med sveisen, så bør du dra tilbake til frisøren og si i fra.

I så fall ville jeg bedt henne om å klippe/tynne ut håret på sidene, og (ut i fra det jeg ser på bildet) gjøre det samme med håret i nakken.

Er ikke så lenge siden.

Stikker opp i morgen jeg :D

Hun var nok en lærling. :!:

Tror ikke det, hun var 60 år elns xD

Lenke til kommentar

Det var vel posen som ikke var så bra her ;)

Men håret er helt okay, skal ikke si noe selv jeg har halvlangt hår og ser ut som en raddis :p

hehe, jeg veit, men var det eneste bilde jeg hadde tilgang på. Allw de andre ligger på den eksterne hardisken : b

Mens vi er inne på poseringer, skal snart ta noen bilder(etter ordna med håret seff). Ingen som har noen poserings tips? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...