billywillie Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hei har en xp maskin som jeg bruker til videoredigering. Denne har aldri vært på nett og har derfor ikke antivirus. Nå har den blitt helt umulig. Når jeg åpner en videofil så hakker det og cpu står på 100% konstant. Kjørte mbam og combofix og poster loggene her. mbam fant noe i systemgjnopprettinga som den fjernet men etter restart er maskinen like håpløs.mbam-log-2010-03-24 (17-22-57).txtComboFix.txt Lenke til kommentar
norbat Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Noe malware er det ikke. Er det kun når du åpner en videofil den blir håpløs eller er det ellers også? Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Noe malware er det ikke. Er det kun når du åpner en videofil den blir håpløs eller er det ellers også? Ja virker som det er kun ved åpning av video. Har også et happauge tv kort i denne maskinen og den lagget en del. Men etter å ha renset opp med cc cleaner kjørt defrag og skandisk så ble det i orden igjen. Mistenkte også at det kunne være noe med tv kortet så jeg fjernet det uten at det hadde noen innvirkning. Har også 2 bluetoth dongler (mus, tastatur) og tenkte de kunne kræsje. Nappet ut en etter en uten bedring. Endret 24. mars 2010 av billywillie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå