Gå til innhold

Utenlandsk konsoll...

Sillycup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja det går

står masse om dette på nettet, bare å søke i google

Ja har søkt, og de sier det bare er noen spill jeg kan spille på utelandsk konsoll, lurte bare på om det var helt sikkert fordi jeg vet ikke om jeg vil kjøpe en hvis jeg bare kan spille noen spesielle spill ;)

Lenke til kommentar

Du kan kjøpe spill i norge og spille de på PS3 kjøpt i utlandet. Jeg vil bare konstatere som jeg har sagt i andre poster også, at den norske reklamasjonsretten er kjekk og ha om noe skulle skje med konsollen. Går en maskin kjøpt i utlandet til helvete, så er det også et helvete og få det ordnet. Du sparer kanskje maks 500 kroner med mindre du finner übertilbud, og de 500 kronene er jo småtteri, med tanke på reklamasjonsretten du får her i norge, kontra usa.

MAO. tenk deg litt om før du velger å kjøpe den i USA..

Lenke til kommentar

Du kan kjøpe spill i norge og spille de på PS3 kjøpt i utlandet. Jeg vil bare konstatere som jeg har sagt i andre poster også, at den norske reklamasjonsretten er kjekk og ha om noe skulle skje med konsollen. Går en maskin kjøpt i utlandet til helvete, så er det også et helvete og få det ordnet. Du sparer kanskje maks 500 kroner med mindre du finner übertilbud, og de 500 kronene er jo småtteri, med tanke på reklamasjonsretten du får her i norge, kontra usa.

Tull og tøys. Jeg betalte rundt 2800 for PS3 60GB med 2 spill, ekstra kontroll og en bluray film for 2 år siden. Det var med svært god kurs. Omtrent samme som den ligger på nå. Så at du ikke sparer noe særlig er feil.

Min PS3 har vært i god bruk siden jeg kjøpte den, og ikke vært noe trøbbel ennå. Er uansett bare ett års garanti på PS3, så sjansen for at noe skjer innenfor den tiden liten.

Kjøp i USA hvis du har muligheten. Der koster også spillene så lite som halvparten av prisen i Norge.

Lenke til kommentar

Tull og tøys. Jeg betalte rundt 2800 for PS3 60GB med 2 spill, ekstra kontroll og en bluray film for 2 år siden. Det var med svært god kurs. Omtrent samme som den ligger på nå. Så at du ikke sparer noe særlig er feil.

Min PS3 har vært i god bruk siden jeg kjøpte den, og ikke vært noe trøbbel ennå. Er uansett bare ett års garanti på PS3, så sjansen for at noe skjer innenfor den tiden liten.

Kjøp i USA hvis du har muligheten. Der koster også spillene så lite som halvparten av prisen i Norge.

Så du mener at reklamasjonsretten på varer kjøpt i norge er tull og tøys? En kamerat kjøpte en PS3 da han var i USA i høst, rundt juletider fikk ps3'n problemer, og den var pent brukt. Nordisk Film gadd ikke engang bry seg i problemet da de fant ut at den var kjøpt i USA. Ikke bare det, men skjer det noe med PS3'en etter ett år er jo reklamasjonsretten der for og sikre kjøperen. Skjer det noe da, kan det bli en reklamasjonssak. Kan ikke si at det er tull og tøys.

Andre irritasjonsmomenter er jo det at man må bestille amerikanske blu-ray filmer. Helt på trynet hvis man tilfeldigvis skulle lånt en film av en kompis, eller ta med seg en film fra butikken. Kan ikke fatte at du mener det er så mye penger og spare, når det bringer så mange ulemper?

Lenke til kommentar

Jeg mener at det ikke er noen god nok grunn til å ikke kjøpe PS3 i USA ja. Har selv jobbet i servicebransjen i flere år. Blant annet 3 år i Elkjøp, og jeg kan skrive under på at det er særdeles lite trøbbel med PS3. Så jeg hadde glatt kjøpt et produkt som Playstation, Xbox el. i statene igjen.

Lenke til kommentar

Jeg har amerikansk 60 GB Playstation 3 som jeg kan selge. Bor i Oslo så bare å stikke innom. Har blitt brukt mest som blu-ray spiller da jeg ikke er en stor gamer. Ville ha amerikansk pga blu-ray filmer fra amazon.com

Dette er den orginale første ps3'en fra Sony som har alle minnekort inngangene. Og full bakoverkompitabel med ps2 spill (!)

Ja hvor mye skulle du hatt for den?

Jeg fant nemlig et par billige konsoller på Ebay, må jo selvfølgelig betale toll og frakt. men hvis jeg kan få en Ps3 her for ca samme pris er jo det bedre (Y)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...