Gå til innhold

God bærbar pc, med dvd-spiller,mellom 14-15,6" ca 4000

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter den beste "allround" bærbare pc'en som er på markedet, per dags dato. Den skal være så liten som mulig, men samtidig ha dvd-spiller og god batteritid. Slik jeg forstår det, finnes det lite av pc'er mindre enn 14" med optisk enhet (dvd-spiller) så alt mellom 14-15,6" er aktuelt. Men som nevnt, jo mindre jo bedre.

Lønner det seg å kjøpe nå, eller ligger det en ultra-spektakulær teknologisk utvikling rundt svingen, en bør vente på?

Jeg har bestemt meg for å ikke betale noe særlig mer enn 4000,- Er det noe håp? :)

Takk på forhånd!

Endret av larhog
Videoannonse
Annonse

Tja, en pc til 4000,- holder i mange tilfeller til de fleste, MEN en pc til 4000,- kan også bli for svak i mange tilfelles.

Da er spørsmålet, hva skal maskinen brukes til?

Enkel musikkavspilling, facebook, msn og lignende ting? Eller spill, HD-filmer, bilderedigering?

Hvis det er førstnevnte du tenker på, så ville jeg lagt 500,- extra i prisen, og sett nærmere på denne.

Etter mine erfaringer er det få, om ingen maskiner som du får så mye for, i den prisklassen.

Er det sistnevnte du er på jakt etter, regn med noen tusenlapper mer i budsjettet.

Tja, en pc til 4000,- holder i mange tilfeller til de fleste, MEN en pc til 4000,- kan også bli for svak i mange tilfelles.

Da er spørsmålet, hva skal maskinen brukes til?

Enkel musikkavspilling, facebook, msn og lignende ting? Eller spill, HD-filmer, bilderedigering?

Hvis det er førstnevnte du tenker på, så ville jeg lagt 500,- extra i prisen, og sett nærmere på denne.

Etter mine erfaringer er det få, om ingen maskiner som du får så mye for, i den prisklassen.

Er det sistnevnte du er på jakt etter, regn med noen tusenlapper mer i budsjettet.

Tusen hjertelig for godt svar.

Noe usikker på bruk enda, da det ikke i er meg innkjøpet gjelder. Men kan tenkes at det i første omgang blir veldig enkelt bruk, slik som ditt førstnevnte alternativ. Mye av den sjangeren, og om det skulle blitt film, ville det ikke blitt HD, men DVD/avi kvalitet, og det er noe alle klarer nærmest uansett, regner jeg med.

Hvor ny er egentlig den pc'en du viste frem? Veldig interessert i å slå til ved eventuelle tilbud.

Takk igjen for godt tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...