Colado Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Heisann, kjørte memtest på pc'en i natt, og den har funnet endel feil. Men spørsmålet er hvordan vet jeg hvor eller hva som er feil? Laster opp bilder senere btw. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Test brikkene hver for seg. Avhengig av hvilken test som gikk galt, trenger du nødvendigvis ikke å kjøre hver av brikkene en hel natt. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Aah, så jeg kjører hver av brikkene ja, det forklarer en del. Kjørte med begge samtidig jeg Xd Holder det med at testen skal gå til 100%? Eller gjør den det flere ganger? Lenke til kommentar
magb Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Skal vel ikke være no problem å kjøre med begge brikkene samtidig. Tror lhc mente at du kan kjøre en og en for å finne ut hvem av de det er noe feil med. Det skal også holde å kjøre testen til 100% en gang. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Ja, forsto det. Fant feilen og er fikset nå Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Divide and conquer; funker til det meste. Så bra at du fikk ordnet det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå