KimOlsen87 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hei, har planer om å demontere min eksterne harddisk og sette den i min stasjonære, og deretter ta den ene interne og sette den inn i den eksterne boksen. Er det noe spesielt jeg må ta hensyn til. Takker for svar!! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Det kan være forskjellige typer disker. SATA, PATA, og 2.5" PATA har forskjellige tilkoblingskontakter. Lenke til kommentar
KimOlsen87 Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg regner med at innmaten i den eksterne er S-ATA kontakter, så det blir ikke problemet. I teorien mener jeg at det skal fungere, men kan vel kanskje hende at jeg må installere noe? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hvis du har bare en interndisk så blir det jo litt jobb å installere på nytt eller flytte OS. For du kan jo ikke ha Windows på eksterndisken. Men hvis det bare er lagringsdisk så er det ikke noe å installere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå