bolkan Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) jeg har en Panasonic LCD 32''.. også har jeg en dell pc, som det ikke er noe hdmi plugg i : ( også da lurer på på åssen jeg skal få bruke tv skjermen som pc skjerm ? har lagt til et bilde der ser dere hva som er på tv min, også er det et bilde av pc min.. Håper på svar, og hjeeelp ) jeg har en Panasonic LCD 32''.. også har jeg en dell pc, som det ikke er noe hdmi plugg i : ( også da lurer på på åssen jeg skal få bruke tv skjermen som pc skjerm ? har lagt til et bilde der ser dere hva som er på tv min, også er det et bilde av pc min.. Håper på svar, og hjeeelp ) Endret 24. mars 2010 av bolkan Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 VGA til komponent er den beste løsningen, men du må sette de inn der du allerede har komponentkabler. Evt har du s-video til scart som gir lav oppløsning og langt dårligere bilde: Lenke til kommentar
bolkan Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) VGA til komponent er den beste løsningen, men du må sette de inn der du allerede har komponentkabler. Evt har du s-video til scart som gir lav oppløsning og langt dårligere bilde: okei, jeg har prøvd akkurat den kabelen du har øverst der vettu http://biltema.no/no/Kontor---Teknikk/Radio-og-TV/Kabler/VGA--RGB/ er det en sånn, jeg må ha da ? for prøvde det engang, men ble bare svart og hvit skuring, så at det var bakgrunns bilde på pc, så vidt : S Endret 24. mars 2010 av bolkan Lenke til kommentar
bolkan Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 er det den ? http://biltema.no/no/Kontor---Teknikk/Radio-og-TV/Kabler/VGA--RGB/ ?????? HJELP Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Jeg vet ikke hvor mange ganger det må taes opp før det synker inn hos folk, men vga er ikke det samme som komponent, ikke i det hele tatt, en del projektorer støtter komponent inn på vga, derfor finnes disse kablene. Slik jeg ser det er det enkleste å skaffe en dell dockingstasjon med dvi-utgang. Og du trenger for all del IKKE å skrive hjelp i samtlige innlegg. Endret 24. mars 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
bolkan Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg vet ikke hvor mange ganger det må taes opp før det synker inn hos folk, men vga er ikke det samme som komponent, ikke i det hele tatt, en del projektorer støtter komponent inn på vga, derfor finnes disse kablene. Slik jeg ser det er det enkleste å skaffe en dell dockingstasjon med dvi-utgang. Og du trenger for all del IKKE å skrive hjelp i samtlige innlegg. men kan jeg bruke den som var på liken ????? eller ikke ? alt jeg lurer på... dell dockingstasjon med dvi-utgang sier meg lite i grunn, og hørtes dyrt ut Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Som jeg skrev i innlegget: NEI du kan ikke bruke den. At en dockingstasjon sier deg lite kan jeg ikke hjelpe deg med. Lenke til kommentar
bolkan Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 noen andre jeg kan få tips ta en han typa der !! ? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Ta deg en titt i nettiketten: https://www.diskusjon.no/topic/1868195-nettiketten-fra-2000-tallet/ Mer spesifikt: Lytt til erfarne brukere Det er mange av dem på forumet. Selv om de kan skrive på en måte som irriterer deg, vet de fleste hva de snakker om. Du bør også opptre ydmykt på forumet og ikke kreve at noen skal hjelpe deg. Hvis du opptrer sint og irritert kan det godt hende at folk vil nekte å svare deg på det grunnlaget. Hvis en person kommer med en løsning på problemet ditt bør du så takke han. Husk nemlig på at brukerne der ute sitter og gjør dette på sin egen fritid og av egen vilje. Hvis en bruker kommer med et svar som for deg kanskje kan virke banalt og ikke var hva du søkte bør du ikke skjelle han ut av den grunn, men heller skrive noe ala "Takk, men det var ikke helt det jeg søkte. Er på jakt etter noe mer i retning ...". Lenke til kommentar
iMono Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Ta deg en titt i nettiketten: https://www.diskusjon.no/topic/1868195-nettiketten-fra-2000-tallet/ Mer spesifikt: Lytt til erfarne brukere Det er mange av dem på forumet. Selv om de kan skrive på en måte som irriterer deg, vet de fleste hva de snakker om. Du bør også opptre ydmykt på forumet og ikke kreve at noen skal hjelpe deg. Hvis du opptrer sint og irritert kan det godt hende at folk vil nekte å svare deg på det grunnlaget. Hvis en person kommer med en løsning på problemet ditt bør du så takke han. Husk nemlig på at brukerne der ute sitter og gjør dette på sin egen fritid og av egen vilje. Hvis en bruker kommer med et svar som for deg kanskje kan virke banalt og ikke var hva du søkte bør du ikke skjelle han ut av den grunn, men heller skrive noe ala "Takk, men det var ikke helt det jeg søkte. Er på jakt etter noe mer i retning ...". Hysj. E-penis kommer du ikke langt med i denne verden. Helt enig at det er irriterende med mange poster på rad om samme ting, men å kjøre hersketeknikk er rett og slett bare barnslig. Så hysj. Ang. problemet ditt, så må du nok få tak i konverteringsboks for bildesignalet ditt. Du kan jo selvfølgelig bruk S-Video utangen, men det er alltid knotete og gevinsten er så som så. Hva skal du bruke PC-en gjennom TV-en til? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Siden når var det hersketeknikk å sitere netiketten? Lenke til kommentar
madammim Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hei. Ble litt dårlig stemning i tråden din etterhvert En slik boks burde kunne hjelpe deg uten at du blir ruinert. MVH Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Du får dockingstasjoner med dvi-utgang på for så lite som 100kr på ebay, det vil gi deg det klart beste bildet, da du bare trenger en dvi-hdmi kabel. EDIT: For eksempel http://cgi.ebay.com/Dell-Latitude-D800-D810-D820-D830-Docking-Station-Dock_W0QQitemZ370362507266QQcmdZViewItemQQptZLaptop_Docking_Stations?hash=item563b536002 Endret 10. april 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå