piecreator Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hello, jeg lurer på hvordan kan jeg slette alt som står på facebook profilen min? alle statuser jeg har likt, og kommentert og sånt? Må jo være en lettere løsning enn og trykk fjern også slett på alle...? Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Deaktiver profilen din og lag en ny? Merk at ting ikke blir slettet fra Facebook sine servere, men ingen andre kan se det. Når du først legger noe ut på facebook så er det Facebook som eier innholdet og det er umulig å fysisk slette det. Lenke til kommentar
piecreator Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg vil ikke miste venner osv.. Alle jeg har kommentert statusen til og likt står jo på profilen min at jeg har kommentert eller lik... vil fjerne det.. men er jo over 50-60 ting i uka lixom... så tar jo tid og slette 1 og 1 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Kan jeg spørre hvorfor du plutselig føler en trang til å slette infoen om alle statusene du har likt? Lenke til kommentar
piecreator Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 for jeg har lyst til og ha blank side og ikke side på side med dritt.. Og er ikke noe plutselig trang, leita litt på nette først mn fant ikke noe så da spørte jeg her.. Lenke til kommentar
torekb Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hello, jeg lurer på hvordan kan jeg slette alt som står på facebook profilen min? alle statuser jeg har likt, og kommentert og sånt? Må jo være en lettere løsning enn og trykk fjern også slett på alle...? Lenke til kommentar
torekb Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Gå inn på denne websiden så får du slettet bla.facebook..det kan ta opptil 2 uker før alt er slettet. http://deleteyouraccount.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå