Andeby Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Føles som at jeg spammer denne tråden nå, men dette er imot all logikk. Så pakken var i Bergen, og har plutselig blitt sendt til Voss av alle steder. Etter 7 timer i Voss har den komt tilbake til Bergen. WTF Håper så inderlig at dette var en feilsending, men tror jeg skal tenke meg godt om før jeg bruker Tollpost igjen. Tydeligvis vanskelig med en 2 timer lang strekning rett sør. 1 Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg handlet på Komplett i helgen, og fikk melding fra Tollpost i dag om at pakken var klar til å hente på avtalt utleveringssted (MyPack). Da jeg kom dit så var selvsagt ikke pakken kommet. Hun butikkansatte fortalte og at det er noe som har hendt mange ganger. Og jeg får heller ingen ny bekreftelse når pakken virkelig kommer. Litt dårlig av Tollpost. Synd man ikke kan velge Posten på Komplett lenger. Men Posten så har det alltid bare tatt 2 dager. Men med Tollpost så får man og melding om 2 dager, men man aner ikke når pakken virkelig kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå