sanyar Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg har sett på "Video Adapter" til iBook med varenr. M9109 (ca kr. 200). Jeg er usikker på kvaliteten og er blitt anbefalt "Trust TeleViewer 1610RC Remote" Prod. nr. 110302 (kr 900) som ifølge produsent er kompatibel med Macintosh. Trust TeleViewer: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=2&s=pl Noen som har erfaringer med tilkopling til tv? Er det vits i å betale så mye for tv-tilkoplingen? Noen som har noe å anbefale? -Sanyar Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Skal du se på TV på datamaskinen din eller skal du ha bildet fra datamaskinen på TV'n? Lenke til kommentar
ikvaal Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 topic: Tv-utgang til Apple iBook Lenke til kommentar
Konge Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 iBook har da både s-vhs og composite utgang så hva skal man med noen adapter .... kvaliteten blir da super den som den er .... Lenke til kommentar
ikvaal Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 S-video- og composite video-utgang for tilkobling til TV-apparat eller projektor (krever Apple videoadapter (tilleggsutstyr)) Lenke til kommentar
larseko Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg har sett på "Video Adapter" til iBook med varenr. M9109 (ca kr. 200). Jeg er usikker på kvaliteten og er blitt anbefalt "Trust TeleViewer 1610RC Remote" Prod. nr. 110302 (kr 900) som ifølge produsent er kompatibel med Macintosh. Trust TeleViewer: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=2&s=pl Noen som har erfaringer med tilkopling til tv? Er det vits i å betale så mye for tv-tilkoplingen? Noen som har noe å anbefale? -Sanyar Eh, er ikke disse tingene forskjellige enheter? Kan aldri tenke meg at det er så svær kvalitetsforskjell mellom de to at det legitimerer prisdifferansen, men for all del, jeg har ikke sett det. Man skal ikke betale tusenvis for å koble til TV, altså. På den vanlige PC'en min har jeg en 10 meter lang pc fra den til TV som er kjøpt på Clas Ohlson til en hundrings uten problemer. Jeg ville gått for den billige løsningen, med mindre det er viktig med fjernkontroll og det styret der (som jeg egentlig ikke kan se å være så viktig i forhold til en bærbar maskin). Lenke til kommentar
sanyar Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Skal du se på TV på datamaskinen din eller skal du ha bildet fra datamaskinen på TV'n? Jeg skal se dvd'ene mine på tv-skjermen. Ser forøvrig ut til at jeg heller mot den enklere og billigere apple-adapter løsningen. Det blir litt vel dyrt med den heftige adapteren med fjernkontroll. Ser ikke SÅ mye på dvd'er.... Har du noe å tilføye? -Sanyar Lenke til kommentar
beh Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Trusten er for maskiner som ikke har tv-utgang eller linux folk som ikke får tv ut til å fungere med akselrert video eller noe i den stilen. Det den gjør er å konvertere video (VGA) fra en videokilde med op til 1024x768 i 60 Hz til tv signal i rgb eller S-video. For en iBook tror jeg den billige løsningen holder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå