dTd Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) EDIT: Ser ut som om det kommer mye godbiter fra andre merker mot sommeren som har det meste iPhone har samt bedre kamera (ser egentlig etter en multimedia tlf) så denne tråden kan egentlig slettes om ingen vil besvare den til hjelp for andre som måtte ha lignende spørsmål hei! Har seg sånn at mor skal til hong kong i april. Og utifra hva jeg har klart å finne på sider som er skrevet på språke dems så koster en iPhone 3g 8gb 4488HK$ som da tilsvarer 3500 kr. Og jeg tror det er uten abb. Og utifra total minstepris på telenor sin side koster denne ommtrent 4400 kr. Altså nesten en tusenlapp å spare. Så jeg vurderer dette litt men har noen spørsmål. Først og fremst, hvordan vil det være med garantien? apple har vel en "verdens garanti"? så om noe galt skjer så kan jeg stikke ned til den lokale apple butikken og få det fikset "der" eller? Neste spørsmål er da hvordan blir dette språkmessig? Vil jeg kunne få telefonen med norsk tastatur med æøå uten å jailbreake den? (for om jeg gjør det så går det utover garantien right?) Vil det eventuelt være noen andre problemer med å bruke den i norge? Og er det eventuelt noen andre praktiske ting jeg bør ta hensyn til? Og et spm ang selve telefonen, er det noe forskjell mellom 3g og 3gs utenom lagringsplassen? Håper på noen gode svar Endret 24. mars 2010 av dTd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå