Corlan Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Dere får unnskylde hvis det allerede finnes en tråd. Har vært gjennom store deler av forumet, og kunne ikke finne noe. Bioware's nye store prosjekt er på trappene, med planlagt release første kvartal 2001, så vi er et drøyt år unna enda. SW:TOR er en mmo med 2 faksjoner, Sith og Republic med 8 klasser. Her er noe av den grunnleggende infoen om spillet: Play Star Wars: The Old Republic and forge your own Star Wars saga in a story-driven massively-multiplayer online game from Bioware And Lucasarts. Explore an age thousands of years before the rise of Darth Vader when war between the Old Republic and the Sith Empire divides the galaxy. Choose to be a Jedi, a Sith, or from a variety of other classic Star Wars roles, and make decisions which define your personal story and determine your path down the light or dark side of the Force. Along the way you will befriend courageous companions who will fight at your side or possibly betray you based on your actions. Together, you will battle enemies in dynamic Star Wars combat and team up with other players to overcome incredible challenges. Alle klassene er nå offentliggjort og vil være: Republic: Trooper Smuggler Jedi Knight Jedi Consular Sith: Bounty Hunter Sith Warrior Imperial Agent Sith Inquisitor My mer informasjon kan bli funnet på SW:TOR wiki Noen andre som gleder seg veldig til dette? Jeg har lest mye star wars opp igjennom årene og er stor fan av universet generelt. Regner med jeg kommer til å prøve meg som Sith, da antagelig Bounty Hunter først, da jeg regner med at alle kidsa kommer til å velge en eller annen form av Lightsaberklasse. Endret 24. mars 2010 av Corlan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå