Khani Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Skal gjøre det når jeg kommer hjem fra ferie på Onsdag. Ihvertfall vet jeg at det er hovedkortet som har feilen med restartingen når jeg slår av. Testet strømforsyningen på en annen pc. Kan godt være at jeg spør om og kjøpe en gigabyte ud4 eller ud5 hvis jeg reklamerer. Men forresten hvor mye plass tar linux når jeg skal brenne den over? Også rett før jeg dro testet jeg pcen etter ca en dag uten bluescreens og pluttselig kommer det en og så får den anfall nesten hver gang jeg starter et program. Heldigvis skal jeg få hjelp av en jeg kjenner med ca over 30 år med erfaring innen ikt yrket. Så jeg finner fortere ut av det. Også skal jeg ha emd Win7 iløpet av påsken og bruke xp 64 til prosjektet mitt. Endret 26. mars 2010 av WilliamRobertsen Lenke til kommentar
Khani Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Jeg har lest rundt om på nettet mer og fått opp mange andre med samme feil og alt stemmer så og si med meg(feilmeldinger på ram og rebooting). Så nå er jeg 100% sikker på at dette skyldes hovedkort. Så jeg skal kontakte amentio og høre anngående dette. Den gjentatte restartingen skjedde for lenge siden og så stoppet brått og systemet gikk stabilt i 5 måneder. Og så kom restartingen når jeg slo den av for 2 måneder siden og nå alle blåskjermene. Synd at dette måtte skje etter så kort tid. Husker jeg rett er det 5 år garanti på hovedkort? Endret 30. mars 2010 av WilliamRobertsen Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 1 - 2 års garanti, 5 års reklamasjon. Du bør nok bruke reklamasjonsretten din her. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Noen som vet hvor giabyte plaserer serienummeret? Det er en lapp som har strekkode og et nummer under er dette serienummeret (Ved PCI kontaktene)? Har også en lapp til på 24 pin kontakten. Endret 31. mars 2010 av WilliamRobertsen Lenke til kommentar
Khani Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Da har jeg fått melding ifra amentio som sier at jeg skal sende hovedkortet til hattelco as. Og de kan kreditere kortet til 1260kr, når jeg har betalt 1418kr. Så dette skal jeg ringe opp og høre om. Endret 7. april 2010 av WilliamRobertsen Lenke til kommentar
Khani Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Da har jeg ikke fått mye svar på enten telefon eller email fra amentio på snart en uke, dette er skuffende... Lenke til kommentar
Khani Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Problem løst. Fikk nytt hvedkort gigabyte UD5 og win 7. Alt går knirkefritt og ingen flere reboot looper. Da er det bare amentio og returen som er igjen. Vil bare takke alle som har vært til hjelp. Mvh William Endret 20. april 2010 av WilliamRobertsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå