Gå til innhold

Ønsker meg minibar/minikjøleskap - helst under 1000-lappen

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg vil gjerne kjøpe en minibar/minikjøleskap som jeg kan ha på rommet mitt. Jeg tenker å bruke den til å oppbevare brus og sånne ting. Er det noen som har noen linker som kan hjelpe?

PS: Må helst koste under 1000 kroner :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde selv tenkt å kjøpe et minikjøleskap til å ha på rommet mitt, men ble frarådet dette, på grunn av mye støy.

Hvis ikke minikjøleskap bråker mer enn vanlige, så er ikke det det største problemet. Mitt kjøleskap står sånn i forhold til soverommet at jeg hører det når motoren går, men det er ingen plage. Sover fint om natta allikevel.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/kjol-frys/kjoleskap/MTT507WW/matsui-kjoleskap

fikk dette av en kammerat til bursdagen min. passer veldig bra inn i baren jeg hadde fra før, og lager ingen lyd, bortsett fra en liten surkling som varer i 3 sekunder hver time eller noe sånn.

er på 65W, men er veldig effektivt og holder cola, snus og øl til en god temperatur. jeg hadde den på full styrke i begynnelsen, men da ble drikken for kald.

de to ulempene jeg ser med dette kjøleskapet er at det er matsui, og at det koster 300kr over ditt budsjett ellers ett veldig godt kjøp.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Vet ikke om denne er å få tak i lenger, kjøpte den selv av netshop. Utrolig kult kjøleskap, men bråker helvetes mye om natta, men nå er jeg fant til at PCen står på så går fint for min del dog. Betalte vell 500 kr for den eller no, plass til rundt 8 x 0,33 brus :D

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...