TrondSvendsen Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Prøver å installere Win7 32-bit på en 'gammel' Asus A6Jc bærbar, men finner ikke drivere som Win7 godtar. Har prøvd versjon 6.305, men Win7 breker om at disse ikke er signert. Etter å ha klikket på 'installer likevel' 25 ganger, så ga jeg opp. Det rare er at lydkortet fungert under RC versjonen. Noen sier at denne skal installeres i 'kompatibilitets mode', men det finner jeg ikke. Noen tips? Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Heisann, morsomt du spør om akkurat dette siden jeg har akkurat samme pc og hadde akkurat samme problemet for en måned tilbake. du må enkelt og greit bare søke etter vista drivere på google. Finn det nøyaktige navnet på lydkortet (jeg husker ikke det i hodet) og søk. Jeg brukte et par timer på å rote meg frem til korrekt driver, og når jeg fant den brukte jeg en stund på å rote meg frem til et mirror som fungerte.. Alt i alt en tungt og lang prosess, har desverre slettet (ja, jeg er idiot) install pakken fra pcn, ellers skulle jeg sendt den til deg. Men det var altså det jeg gjorde, lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå