Gå til innhold

Samsung lanserer ny Galaxy-toppmodell

Anbefalte innlegg

Sist jeg hadde en Samsung så synes jeg at byggekvaliteten var på topp. Nå er det et "par" år siden jeg hadde en Samsung D600, så kvaliteten kan jo ha blitt verre med årene. Det jeg ikke liker er Samsungs måte å "pynte" på eksisterende OS. Jeg synes at det blir for asiatisk om dere skjønner. Med asiatisk mener jeg glorete ikoner og at alt lager lyder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@zyrex: Det tenker jeg og hver gang. "Det er ikke så viktig". Men så knipser alle i vei på fors, på tur e.l., også blir det litt kjipt å ikke ha muligheten til å ta bilder unnendørs. Kamera blir det jo sjelden til at man drar med seg.

Lenke til kommentar

Når skjermen blir 4" så blir mobilen for stor etter min smak. Skal jo ha den med over alt. 3,7" er passe størelse. Men hadde den skjemen vert 3,7" hadde det vert en aktuell mobil. Men har bestilt HTC Desire og tror det blir en kick ass mobil. Den stiller sterkt med sense. Og som ryktene skal ha det til kommer det en oppdatering som gjør det mulig å filme i HD kvalitet. En gang må man bare hoppe i det og kjøpe seg en mobil. For det kommer alltid noe som er bedre.

Lenke til kommentar

Kan godt tenke meg å bytte ut min slitne gamle 3G med denne. Hvordan er Touch Wiz å forholde seg til? Jeg vil gjerne ha en Android-telefon, og håper ikke at dette ødelegger for meg. Er det mulig å fjerne slike snitt fra mobilen, og kjøre en "ren" android versjon dersom det er ønskelig?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Opprett ny...