µT. Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Sist jeg hadde en Samsung så synes jeg at byggekvaliteten var på topp. Nå er det et "par" år siden jeg hadde en Samsung D600, så kvaliteten kan jo ha blitt verre med årene. Det jeg ikke liker er Samsungs måte å "pynte" på eksisterende OS. Jeg synes at det blir for asiatisk om dere skjønner. Med asiatisk mener jeg glorete ikoner og at alt lager lyder. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Ble selv veldig interessert! Dette kan bli min neste telefon, kan det se ut som. Men ja, det var det med blitz/fotolys.. Ser vel ikke helt sånn ut, men skal vel klare meg uten. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Denne her var jo bare helt vill.. Bare så synd det er så lenge til den kommer. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 @zyrex: Det tenker jeg og hver gang. "Det er ikke så viktig". Men så knipser alle i vei på fors, på tur e.l., også blir det litt kjipt å ikke ha muligheten til å ta bilder unnendørs. Kamera blir det jo sjelden til at man drar med seg. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Kommer an på personen Sjøl har jeg alltid med kameraet om det er noen plass jeg skal, og blitzen jeg har på N97en min nå er det sjelden jeg bruker.. Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Når skjermen blir 4" så blir mobilen for stor etter min smak. Skal jo ha den med over alt. 3,7" er passe størelse. Men hadde den skjemen vert 3,7" hadde det vert en aktuell mobil. Men har bestilt HTC Desire og tror det blir en kick ass mobil. Den stiller sterkt med sense. Og som ryktene skal ha det til kommer det en oppdatering som gjør det mulig å filme i HD kvalitet. En gang må man bare hoppe i det og kjøpe seg en mobil. For det kommer alltid noe som er bedre. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Kan godt tenke meg å bytte ut min slitne gamle 3G med denne. Hvordan er Touch Wiz å forholde seg til? Jeg vil gjerne ha en Android-telefon, og håper ikke at dette ødelegger for meg. Er det mulig å fjerne slike snitt fra mobilen, og kjøre en "ren" android versjon dersom det er ønskelig? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Det er ihvertfall mulig på HTC sine mobiler med Sense. Lenke til kommentar
Penguin Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Det er ihvertfall mulig på HTC sine mobiler med Sense. Er det mulig å putte in Sense på en ikke-HTC telefon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg