tho_kva2 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Hvordan setter man dem i crossfire slik at de jobber sammen? Kan vel ikke tenke meg at det er så lett som å bare "plug and play" Takk for svar. HK: Gigabyte GA-790FXTA-UD5, Socket-AM3 Endret 24. mars 2010 av tho_kva2 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Du kan lese denne guiden fra Guru 3D Litt gammel no men forklare veldig godt og greit korleis (sjå andre post for oppsett) Endret 24. mars 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Takk for link! Skal sjekke den ut og prøve å finne andre poster også Skal ikke settes opp før etter påske.. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Jo, faktisk så er det normalt "plug og play", men det du må gjøre er å avinstallere Catalyst driveren først. Installer så det andre kortet (regner med at du har et allerede), sett på Crossfire broen (en fordel å ha på 2 stk men er ikke et must). start PCen og når Windows er i gang, installer Catalyst driveren, restart PCen og (normalt) voila, du har Crossfire "out of the box". Virket helt flott for meg med 2 x 4870 kort og det burde ikke være noen forskjell på 2 x 5870 kort. Catalyst Control Center bør finne begge kortene og sette dem i Crossfire automatisk. Endret 24. mars 2010 av Chavalito Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Når de er satt i crossfire så kan jeg bruke skjerm utgangene på begge ikke sant? Er ingen forskjell på det? Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Du må koble til skjerm(er) på det første. Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) ok, den er grei. Dette skjermkortet støtter 3skjermer. Så jeg kan ikke ha flere selv om jeg har flere i crossfire? har bare 3skjermer, men bare lurer.. Så vidt jeg kunne finne så fulgte kun med en sånn crossfire bridge (følger disse med hk eller grafik kortet?). Så hvis 2stykk ikke er et must, hva er forskjellen mellom 1 og 2; ytelse? edit: Hvis man har flere enn 2 så tar man vel 1 bridge fra den første til den neste og den til neste osv. ? Endret 25. mars 2010 av tho_kva2 Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 ok, den er grei. Dette skjermkortet støtter 3skjermer. Så jeg kan ikke ha flere selv om jeg har flere i crossfire? har bare 3skjermer, men bare lurer.. Så vidt jeg kunne finne så fulgte kun med en sånn crossfire bridge (følger disse med hk eller grafik kortet?). Så hvis 2stykk ikke er et must, hva er forskjellen mellom 1 og 2; ytelse? edit: Hvis man har flere enn 2 så tar man vel 1 bridge fra den første til den neste og den til neste osv. ? man får normalt med en bridge pr. kort... så hvis du kjøper to kort så får du to bridge Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 ok. Hvis man har flere enn 2 kort så tar man vel 1 bridge fra den første til den neste og den til neste osv. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå