MartinF Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Ikke overraskende at vi hekter oss selv av i gullkampen. Sett det før, og det overrasker meg ikke lengre. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 En hel natt med sint tungmetall og jeg er fortsatt ikke over denne. Hadde vi unngått målet imot var mine penger på at vi hadde tatt hjem ligaen. Det svir så jævlig. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 håpet er fortsatt der.. take it easy Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Håpet er der fortsatt, ja, men det er forbanna irriterende at vi kunne hatt 2 poeng til som vi attpåtil mister HEEEELT på slutten pga idiotiske personlige feil. Det er DET som er så FUCKINGS irriterende.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Leste også at Fabregas kan kanskje ikke rekke kampen mot Barcelona.. Ifølge goal.com så kommer ikke Iniesta å spille mot Arsenal på Onsdagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå