Gå til innhold

PL: 27.03.10 v Birmingham, St. Andrews

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var bare trist. Vi ble klart bedre med Nasri og Arshavin på banen. Uansett, vi burde ha punktert kampen før. Dessuten er Almunia dessverre ikke god nok for Arsenal. Det viser seg gang på gang. Kan ikke bare skylde på Almunia heller. Vi burde ha punktert før. Lede med 1 mål er alltid farlig.

Lenke til kommentar

Alle fokuserer på Almunia, riktig nok.

Men hva i HELVETE gjør Nasri i 90'ende minutt alene mot keeper? Vi hadde punktert om han hadde funnet ut at; Hei, her kan jeg skyte å få mål 95% av tiden. Istedenfor å rote vekk den jævla ballen.. HELVETE!!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ville satse på keeper-kjøp i sommer om jeg var Wenger.

Så enig jeg kunne blitt.

Men likvell er du uenig?

Lenke til kommentar

Alle fokuserer på Almunia, riktig nok.

Men hva i HELVETE gjør Nasri i 90'ende minutt alene mot keeper? Vi hadde punktert om han hadde funnet ut at; Hei, her kan jeg skyte å få mål 95% av tiden. Istedenfor å rote vekk den jævla ballen.. HELVETE!!!

So fucking true!

Men ny keeper neste år plz.

Lenke til kommentar

Samme følelsen, Hegland. Klarer ikke gjøre noenting. Bare sitter her og daffer. Fjernkontrollen ligger ødelagt på gulvet og jeg lurer på om hånden min er forstuet etter slagene i veggen. Fy faen. At det skal være mulig å miste de to poengene på en sån måte. Helvete.

Lenke til kommentar

Gullet røk ikke der, selv om det kan virke sånn mest pga 07/08.. Og pga overtidsmålet..

De fleste "eksperter" som har spådd tittelracet ut for oss har spådd uavgjort mot B'ham, og fremdeles tatt oss på topp. Vi har selvsagt et vanskeligere utgangspunkt nå, men vi kan fremdeles vinne hele dritten..

Men nå står en flaske Captain Morgan å venter på meg, samt en kveld med massiv runking av RvP videoer. Snakkes..

Lenke til kommentar

Men nå som vi er inne på det: Jeg synes kamptrådene, som alltid starter veldig bra blir ødelagte av at alle skal chatte gjennom kampen. Er det ikke meningen at vi skal utveksle synspunkter og diskutere før, underveis, og etter kampen? Utsagn som: vanvittig bra av .... eller JAAAA osv er jo egentlig lite givende for tråden. Særlig når de kommer i "sanntid", og man i ettertid har vanskeligheter med å vite nøyaktig hvilken situasjon som ble diskutert. Vi kunne f.eks hatt en egen, kamp-chattråd og latt de store kamptrådene blitt forum for litt mer overveide synspunkt?

Lenke til kommentar

Men nå som vi er inne på det: Jeg synes kamptrådene, som alltid starter veldig bra blir ødelagte av at alle skal chatte gjennom kampen. Er det ikke meningen at vi skal utveksle synspunkter og diskutere før, underveis, og etter kampen? Utsagn som: vanvittig bra av .... eller JAAAA osv er jo egentlig lite givende for tråden. Særlig når de kommer i "sanntid", og man i ettertid har vanskeligheter med å vite nøyaktig hvilken situasjon som ble diskutert. Vi kunne f.eks hatt en egen, kamp-chattråd og latt de store kamptrådene blitt forum for litt mer overveide synspunkt?

/ikke enig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...