Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Ville satse på keeper-kjøp i sommer om jeg var Wenger. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Håper Almunia tar en rett i fjellveggen på vei hjem fra kamp i dag, hva som helst bare vi slipper fyren.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Ville satse på keeper-kjøp i sommer om jeg var Wenger. Så enig jeg kunne blitt. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Dette var bare trist. Vi ble klart bedre med Nasri og Arshavin på banen. Uansett, vi burde ha punktert kampen før. Dessuten er Almunia dessverre ikke god nok for Arsenal. Det viser seg gang på gang. Kan ikke bare skylde på Almunia heller. Vi burde ha punktert før. Lede med 1 mål er alltid farlig. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) laget som slipper inn mest mål i serien (av topplagene), hvem sin feil? målvakta > forsvaret. vil/må ha ny målvakt!! Endret 27. mars 2010 av infinety Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 FML Helvete satan er det jeg har å si. Nei vent litt.. er litt til ser det ut til: ALMUNIA!!!! ER DET MULIG Å VÆRE DÅRLIGERE ENN DEG?? FY FAEN I HELVETE!!!!! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Alle fokuserer på Almunia, riktig nok. Men hva i HELVETE gjør Nasri i 90'ende minutt alene mot keeper? Vi hadde punktert om han hadde funnet ut at; Hei, her kan jeg skyte å få mål 95% av tiden. Istedenfor å rote vekk den jævla ballen.. HELVETE!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Ville satse på keeper-kjøp i sommer om jeg var Wenger. Så enig jeg kunne blitt. Men likvell er du uenig? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Beklager for mine reaksjoner rett etter 1-1 goalen. Usmakelig og særdeles unødvendig. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Alle fokuserer på Almunia, riktig nok. Men hva i HELVETE gjør Nasri i 90'ende minutt alene mot keeper? Vi hadde punktert om han hadde funnet ut at; Hei, her kan jeg skyte å få mål 95% av tiden. Istedenfor å rote vekk den jævla ballen.. HELVETE!!! So fucking true! Men ny keeper neste år plz. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Noen som har noe stattestikk på hvor mange poeng Almunia har tapt for oss? Rett og slett latterlig. Alt jeg har og si. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Jaja, igjen og igjen og igjen. Då er det berre å håpe at Chelsea klarar å tukte ManUtd. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Faen HELVETE. Gullet var der for the taking og vi glipper på overtid. Faen jeg er langt nede akkurat nå. Fy faen Nasri, at du ikke setter den sjansen, har ikke ord. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Samme følelsen, Hegland. Klarer ikke gjøre noenting. Bare sitter her og daffer. Fjernkontrollen ligger ødelagt på gulvet og jeg lurer på om hånden min er forstuet etter slagene i veggen. Fy faen. At det skal være mulig å miste de to poengene på en sån måte. Helvete. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Gullet røk ikke der, selv om det kan virke sånn mest pga 07/08.. Og pga overtidsmålet.. De fleste "eksperter" som har spådd tittelracet ut for oss har spådd uavgjort mot B'ham, og fremdeles tatt oss på topp. Vi har selvsagt et vanskeligere utgangspunkt nå, men vi kan fremdeles vinne hele dritten.. Men nå står en flaske Captain Morgan å venter på meg, samt en kveld med massiv runking av RvP videoer. Snakkes.. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Har fjernet noen innlegg, de det gjelder finner selv ut av det. Hold dere i skinnet folkens Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Ville satse på keeper-kjøp i sommer om jeg var Wenger. Så enig jeg kunne blitt. Men likvell er du uenig? Nei, slettes ikke. Et keeperkjøp bør stå øverst på lista til Wenger i sommer. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Men nå som vi er inne på det: Jeg synes kamptrådene, som alltid starter veldig bra blir ødelagte av at alle skal chatte gjennom kampen. Er det ikke meningen at vi skal utveksle synspunkter og diskutere før, underveis, og etter kampen? Utsagn som: vanvittig bra av .... eller JAAAA osv er jo egentlig lite givende for tråden. Særlig når de kommer i "sanntid", og man i ettertid har vanskeligheter med å vite nøyaktig hvilken situasjon som ble diskutert. Vi kunne f.eks hatt en egen, kamp-chattråd og latt de store kamptrådene blitt forum for litt mer overveide synspunkt? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Men nå som vi er inne på det: Jeg synes kamptrådene, som alltid starter veldig bra blir ødelagte av at alle skal chatte gjennom kampen. Er det ikke meningen at vi skal utveksle synspunkter og diskutere før, underveis, og etter kampen? Utsagn som: vanvittig bra av .... eller JAAAA osv er jo egentlig lite givende for tråden. Særlig når de kommer i "sanntid", og man i ettertid har vanskeligheter med å vite nøyaktig hvilken situasjon som ble diskutert. Vi kunne f.eks hatt en egen, kamp-chattråd og latt de store kamptrådene blitt forum for litt mer overveide synspunkt? /ikke enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå