Benbjo Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/arsenal/7515269/Arsenal-striker-Nicklas-Bendtner-a-major-fitness-doubt-for-Birmingham-match.html Faen, jeg klikker... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Helvete. For en timing!! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Bendtner ‘should be OK' to face Birmingham Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Vi heier på Arsenal her, det er jo som forventa Satser på at NB52 starter og fortsetter å score Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Der var førsteposten ferdig. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Nice, gleder meg til kamp i morgen som jeg skal se med noen kompiser mens vi drikker øl Tror vi greier å hente ut 3p, men det blir nok ikke lett. Resultatmessig tror jeg at det blir enter 1-2 eller 1-3. Gutta har vært flinke til å putte inn mål i det siste kvarteret. Når jeg tenker meg om så er jo Almunia mer eller mindre i form, så det ender kanskje i 0-2 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Må ikke glemme at Arsenal er sulten etter revansj, etter 2-2 for 2 år siden... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Halvtime til kamp og helt dødt her? Påsken har skylda? Uansett er laget i dag: Almunia Sagna - Song - Campbell - Clichy Cesc - Denilson - Diaby Walcott - Bendtner - Rosicky Birmingham stiller: Hart Carr - Dann - Johnson - Ridgewell Gardner - Bowyer - Ferguson - Fahey Mcfadden Jerome Fryker Mcfadden og tror han scorer i dag. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Herlig at Sol starter. Har en følelse om at Ridgewell kommer til å få kjørt seg og at han vil ty til harde/stygge taklinger for å stoppe Theo. Var det ikke mot Birmingham i høst han fikk en skade? Edit: Sykt mye aktivitet her inne. Endret 27. mars 2010 av iRoman Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Woohoo! Rosicky + Walcott + Fabregas, herlig! Eg e med dere i dag forresten Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Sånn, da er dagens husarbeid unnagjort. Klesvask satt opp, klær brettet sammen, litt rydding og støvsuging ferdig. Skulle egentlig vasket opp også, men det får nesten vente. uff nesten 0-1 ved Diaby. Endret 27. mars 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Ååå, nærme av Diaby! Har du ikke C+ Benbjo? Britiske kommentatorer til denne kampen, herlig. Btw, ulovlig å linke til streams her på forumet... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Ååå, nærme av Diaby! Har du ikke C+ Benbjo? Britiske kommentatorer til denne kampen, herlig. Btw, ulovlig å linke til streams her på forumet... Desverre ikke. Er student og har ikke råd til sånt. Får se på TV2 sitt tilbud etterhvert og muligens skaffe det dersom det ikke er for dyrt. Var jo ikke en direkte link, men fjernet tipset mitt =) FAEN GUTTA SKJERP DERE! Chelsea tar ledelsen over Villa. Håper Villa kommer tilbake. En av de kampene jeg har satset på at Chelsea taper poeng i. Gult til Song. Det var tidlig Endret 27. mars 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Helvete så lite beskyttelse forsvaret får av Denilson/Diaby, det her er ikke godt nok. Noen må markere ut McFadden som er i det "hullet". Song med et tidlig gult kort pga. dette. Oooo, Walcott. Endret 27. mars 2010 av iRoman Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Walcott for faen. Nytter ikke med disse spillerene som ikke putter på 100% sjanser Synes vi har kommet litt mer med i kampen etter litt Birmingham dominans. Synd at det eneste som skjer er måking av ballen inn i feltet til Bendtner. Innleggstrening Sagna... Endret 27. mars 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Fy faen for et jævla billig kort! Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Typisk Howard Webb. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Ahahaha, Webb er et komikergeni! Her får vi garantert straffe i mot og utvisning. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Typisk Howard Webb. Englands "beste" dommer det ja.. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Hva skjer med den j*** filminga demmes? Det værste er jo at det funker hver gang også. Er ikke lenge før de slenger seg inne i 16-meteren vår og får straffe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå