Aetius Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Og til tek.no-nettverket: Det SYKT irriterende "TradeDoubler" annonsen deres gjør musepekeren usynlig... MEGET irriterende! Nytt for meg. Har aldri sett den, men om dere finner slikt må dere si i fra til oss med en gang, så vi kan ta det opp med salgsfolka og få de annonsene fjernet. Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Og til tek.no-nettverket: Det SYKT irriterende "TradeDoubler" annonsen deres gjør musepekeren usynlig... MEGET irriterende! Nytt for meg. Har aldri sett den, men om dere finner slikt må dere si i fra til oss med en gang, så vi kan ta det opp med salgsfolka og få de annonsene fjernet. Ah, hehe. Ikke helt sikker på hvor jeg skal si ifra, og siden musepekeren forsvant imens jeg skrev kommentaren, måtte jeg bare få ut litt frustrasjon Skal huske på det! Hørt kamerater klage på det over msn og. Ganske sikker på det er den blå med sparegris på, som skal gjøre om musepekeren din til et dollartegn. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Ser at Photoshop CS 5 kjem med content aware fill som Gimp har hatt i fleire år, og eg som trudde det var motsatt. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Ser at Photoshop CS 5 kjem med content aware fill som Gimp har hatt i fleire år, og eg som trudde det var motsatt. Har Gimp noko liknande det ein ser i For det har ikkje eg fått med meg. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Ja, http://schwarzvogel.de/resynth-tut-sa.shtml Lenke til kommentar
Avean Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Er ikke det samme, Photoshop sin tar mer bruk av hardware og kan gjøre dette i mer komplekse bilder også noe Gimp utgaven sliter med. Lenke til kommentar
asad Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Altså, er det BETA som lanseres 12. april? Isåfall er artikkelen misvisende.. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Altså, er det BETA som lanseres 12. april? Isåfall er artikkelen misvisende.. Er meget usikkert. Har ikke sett noen steder at det kommer ut en beta, men jeg har sett flere steder (inkludert mail fra Adobe) at det står "Your first look at CS5", noe som tilsier at den ikke blir utgitt nå. Men andre steder igjen har noen twitret "Flash is ready to be bought next week" eller noe slikt. Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 garantert beta isåfall. Ellers hadde vi visst det nå Noen av de nye funksjonene ser fantastiske ut, hvertfall i den nye photoshop. Ser uansett fram til å teste. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Kvifor trur du det er ein beta-versjon? Eg trur du trur feil. http://www.scottkelby.com/blog/2010/archives/9527 http://cs5launch.adobe.com/ http://blogs.adobe.com/conversations/2010/04/cs5_countdown_is_on.html Join us for the exclusive global launch of Adobe Creative Suite 5 Heile CS5 vert lansert på måndag, noko anna vil iallfall overraske meg veldig. (Kvifor skulle dei lage so mykje styr for lansering av beta-versjonar av heile Creative Suite?) Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Det var noen som fortalte meg det her om dagen, han virka så sikker. Får håpe du har rett. Ser fram til å teste "auto-fyll" funkjsonen. Den så ganske pro ut i de videoene jeg har sett på nettet. Bare 2 dager igjen så vi får se. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Fullversjon kommer. Det har vært lukket beta denne gangen. Lenke til kommentar
asad Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Og så var det fean meg beta http://www.teknofil.no/wip4/adobe-photoshop-versjon/d.epl?id=42577 edit: MILDT sagt forvirrende gjort av adobe. Endret 13. april 2010 av asad Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Vet ikke hvor Teknofil har det ifra, men det er ikke beta som blir sluppet fra Adobe. Beta har vært tilgjengelig lenge for heldige (som nå har RTM versjon). Lenke til kommentar
asad Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg finner ikke noe særlig info om dette her, hvor kan jeg kjøpe CS5 pr idag? Altså, er det mulig at adobe ikke tillater nedlasting/betaling av dette produktet? En link hadde vært ok Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 De støtter nedlasting når produktet er klart. Er nok bare finjusteringer, trykking og logistikk som gjenstår. De lovet visst at CS5 skal være på plass innen 30 dager. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Må vel vurdere å kjøpe CS5 mens jeg er student.. 2000,- er vel ikke for et så mye brukt program. Lenke til kommentar
Okse_ku Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Må vel vurdere å kjøpe CS5 mens jeg er student.. 2000,- er vel ikke for et så mye brukt program. er dette hele master collection? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Det er vel bare Photoshop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg