bIsk0p Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Skulderpress involverer da både skuldre og i aller høyeste grad triceps? Mye mer muskulatur involvert enn i bicepsøvelser, biceps er jo på størrelse med en kyllingfilet Tror noen må trene bicepsen litt! Jeg hadde 2.5kg skiver under hælen for å kunne komme meg så dypt. så tror mesteparten av presset kom fra fronten av fotbladet. Du skal alltid stå på helen, tåballen skal nesten være i løse luften.. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. november 2010 Forfatter Del Skrevet 12. november 2010 Vel, står jeg på hælen så ramler jeg bakover Så det er enten eller Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Njaa, du gjør ikke det. Men føles nok slik ut Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. november 2010 Forfatter Del Skrevet 12. november 2010 Nei tro meg. Jeg detter bakover. Samt, har jeg ikke 2.5 skivene under hælene må jeg stå på tåballene for å komme langt ned. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Pkt 1. Tøy hoften. Pkt 2 tøy hamstrings og gluteus. Pkt 2. Kjør ankelmobiliseringsøvelser. Finnes på youtube Også må jeg bare påpeke at alle disse på bildene faktisk kjører med vektløftersko, som *trommevirvel* er mye som å kjøre bøy med en skive under hælen. De har nemlig høy hæl Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Vektløfter sko gir mye bedre balanse enn en vektskive. De gir større flate og har helt stiv såle. Virkelig alfa omega for gode løft! Tenker at det blir noen sånne når jeg skal blåse meg opp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg er veldig fornøyd med mine Ironworks 3 fra Adidas. Fantastisk stabile, en stor fordel for å komme dypt i bøy, og faktisk fine å bruke i benken også Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 2 i 1 idag! Jeg "glemte" (curse you black ops) å oppdatere på fredagen så tar med den med dagens. Fredag Dag 15 Dype Knebøy - 5 sett - 5 repetisjoner 60 Kilo - 5 Repetisjoner 60 Kilo - 5 Repetisjoner 60 Kilo - 5 Repetisjoner 55 Kilo - 5 Repetisjoner 50 Kilo - 5 Repetisjoner Ble litt rolig her. Var jævlig støl på fredagen. Resten av programmet går som EM normalt: Skråbenk Manualer - 4 sett + droppsett - 4 repetisjoner 20 Kilo - 4 Repetisjoner 20 Kilo - 4 Repetisjoner 20 Kilo - 4 Repetisjoner 20 Kilo - 4 Repetisjoner Droppsett Hadde ingen til å hjelpe meg så kjørte safe. Var og ganske sår i den ene skuldra. Bicepscurl - 3 sett + Droppsett - 4 Repetisjoner 17.5 Kilo - 4 Repetisjoner 17.5 Kilo - 4 Repetisjoner 17.5 Kilo - 4 Repetisjoner Droppsett - Ingen Kommentar - Arnoldpress - 4 sett + Droppsett - 4 Repetisjoner 17.5 Kilo - 4 Repetisjoner 17.5 Kilo - 4 Repetisjoner 17.5 Kilo - 4 Repetisjoner 17.5 Kilo - 4 Repetisjoner - Ingen Kommentar - Tricepspress med manualer - 3 sett + Droppsett - 4 Repetisjoner 12 Kilo - 4 Repetisjoner 12 Kilo - 4 Repetisjoner 12 Kilo - 4 Repetisjoner Droppsett Ganske god og støl her. Nesten så vidt at jeg klarer å henge med på droppsettet. Merkelig at det er tyngre å kjøre 6KG enn 12 når du dropper nedover Roing bredt grep - 4 sett + Droppsett - 4 Repetisjoner Hakk 11 - 77.5 Kilo 4 Repetisjoner Hakk 11 - 77.5 Kilo 4 Repetisjoner Hakk 11 - 77.5 Kilo 4 Repetisjoner Hakk 11 - 77.5 Kilo 4 Repetisjoner Droppsett - ingen kommentar - Mage - Maskin - 4 sett + Droppsett - 4 Repetisjoner 16 Kilo - 4 Repetisjoner 16 Kilo - 4 Repetisjoner 16 Kilo - 4 Repetisjoner 16 Kilo - Repetisjoner Droppsett - Ingen kommentar - Planken skippes enn så lenge. Konklusjon Fulle droppsett. Lite giddaslyst til å oppdatere siden jeg kjøpte meg Black Ops på fredag ... Mikkel Dag 16 Dype Knebøy - 5 sett - 5 repetisjoner 60 Kilo - 5 Repetisjoner 65 Kilo - 5 Repetisjoner 60 Kilo - 5 Repetisjoner 50 Kilo - 5 Repetisjoner 45 Kilo - 5 Repetisjoner I dag hadde jeg regelrett vondt i lårhalsen . Aner ikke hva det kommer av men det retta seg etter hvert. Rart nok. Så jeg kjørte litt lav vekt og heller mer fokus på teknikk igjen. Resten av programmet går som EM normalt: Skråbenk Manualer - 4 sett + droppsett - 4 repetisjoner 20 Kilo - 4 Repetisjoner 20 Kilo - 4 Repetisjoner 20 Kilo - 4 Repetisjoner 20 Kilo - 4 Repetisjoner Droppsett Ingen hjelp, kjørte safe igjen. Bicepscurl - 3 sett + Droppsett - 4 Repetisjoner 17.5 Kilo - 4 Repetisjoner 17.5 Kilo - 4 Repetisjoner 17.5 Kilo - 4 Repetisjoner Droppsett - Ingen Kommentar - Arnoldpress - 4 sett + Droppsett - 4 Repetisjoner 17.5 Kilo - 4 Repetisjoner 17.5 Kilo - 4 Repetisjoner 17.5 Kilo - 4 Repetisjoner 17.5 Kilo - 4 Repetisjoner Det var faktisk bare så vidt jeg klarte å løfte opp den siste reppen på 17.5 idag Tricepspress med manualer - 3 sett + Droppsett - 4 Repetisjoner 12 Kilo - 4 Repetisjoner 12 Kilo - 4 Repetisjoner 12 Kilo - 4 Repetisjoner Droppsett Gelè Roing bredt grep - 4 sett + Droppsett - 4 Repetisjoner Hakk 12 - 90 Kilo 4 Repetisjoner Hakk 12 - 90 Kilo 4 Repetisjoner Hakk 12 - 90 Kilo 4 Repetisjoner Hakk 12 - 90 Kilo 4 Repetisjoner Droppsett Økte vekt her. Føler teknikken ligger såpass høyt når det bare er 4 rep. pr. sett at jeg kjørte opp vekta pittelitt. Mage - Maskin - 4 sett + Droppsett - 4 Repetisjoner 16 Kilo - 4 Repetisjoner 16 Kilo - 4 Repetisjoner 16 Kilo - 4 Repetisjoner 16 Kilo - Repetisjoner Droppsett - Ingen kommentar - Planken skippes enn så lenge. Konklusjon La på noen shrugs i dag. Bare sånn for kos. Skal snart begynne å sette opp ett "program" som jeg skal kjøre de 3 ukene som er igjen før jula med trening. Tenkte mye teknikktrening, noe fokus på å trene leggene litt og ellers bare lek og vedlikehold. Mikkel Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Update! Som mange har venta på. Ja, jeg har vært på trening de siste 2 ukene. Nei, jeg har ikke økt noe særlig og jeg driver fremdeles med tørrtrening av teknikk. Jeg har egentlig bare vært for lat/ikke hatt noe særlig tid til å oppdatere. Heller ikke noe særlig lyst heller siden det meste bare er rundt det samme treèt igjen. Attpåtill! så har jeg fått luftveisinfeksjon "yay", så jeg er umåtelig slappfisk nå for tiden. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Daaaaaa må jeg vel nesten våkne fra juleferien igjen da (selv om jeg har trent veldig mye til nå ... ). Skal kjøre på med Borge 5x5 nå så vi får se åssen de neste (9?) ukene blir. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Du kommer til å bli sterk som en bjørn! Regner med du har lest den nye 5x5-artikkelen med autoregulering på MyR.? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Har det ja men klarte ikke å fokusere meg nok til å forstå alt ... Har en sær ting med lange tekster Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Førsteposten er oppdatert! Kommer tilbake med mer i kveld! Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Woah, 107cm rundt bryst? Meget bra! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Har økt noe grasalt og . Strammer som fanden rundt brystkassa nå Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Kroppsmål: Fettprosent: ca. 12% Mål rundt bryst: 92 107 CM Mål rundt lår: 54 CM Mål rundt bryst: 79 81 CM Mål rundt biceps: 32 33 CM ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå