Mikkel™ Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Scooby er genial forresten. Må bare få sagt det selv om han virker litt harry i den solhatten sin 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Første gangen jeg så han på tuben lurte jeg på hva det var slags weirdo. Men så nå hele videoen og ble overbevist om at han har PEILING Han virker jo som en hyggelig fyr i tillegg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Jepp jepp jepp. Skal Terpe teknikk så blir vel noen runde på det ene og det andre når jeg er ferdig med EM. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 I skråbenk skal armene 45 grader opp fra kroppen. I vanlig skråbenk ja, men det er spesielt for programmet her. Hvis man tar skråbenk med 45 grader tar man det som regel i tillegg til flatbenk/benkpress. I dette programmet tar man kun skråbenk og da er det meninga at den skal være neste flat. De fleste andre helkropprogrammer bruker jo enten benkpress eller flatbenk, men dette bruker skråbenk med veldig liten skrå. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Så da er det meningen at Arnolden skal fokusere skuldrene og skråbenken fokusere bryst da eller? 1 Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Det stemmer på en prikk. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Og da kan jeg da konkludere med at det er flere enn bare meg som har hatt for høy skrå på skråbenken her inne! Damn! Jeg føler meg som Mystery inc. Har jo Scooby "doo" som forklarer litt på youtuben og dere som er med å svare på spørsmål Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ta heller info fra Scooby enn oss. Spesielt meg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Vel, når jeg ser resultatene din da Doofy så VET jeg du kan noe Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hehe, takk for det Men jeg føler at jeg kan mest om forbrenning og ikke økning i masse Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Men det er jo bra det og! Noen må jo kunne litt om det ene mens andre vet mest om det andre. Jeg for min del har nada peiling sånn egentlig på økning av masse. Jeg kan og legge til at jeg er rett og slett redd for å spise for mye i den frykt av jeg bare kommer til å bli feit igjen og ikke få mye muskler. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hvis du er rett for å gå opp i fett prosent, ville jeg skaffet meg en fett klype, vekt, målebånd og kamera (trenger ikke å kjøpe nytt hvis du har noe av dette allerede) Det du gjør er at at hver mandags morning (før frokost og alt annet, kan tisse først) Så måler du midje, armer og lår. Tar bilde forfra og fra siden i avslappet "naturlig" positur. Måler fett prosent i armer, midje og lår, samt tar å veier deg. Mens du gjør dette, øker du litt på inntaket og ser hvor forskjellen kommer. Det som og er viktig er å ha rett trening, men jeg går ut i fra at et program med tilleggs navnet Ekstrem Muskelvekst er noe som i det minste kan kalles rett retning Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Jeg har fettkaliper hjemme. Men det er ikke den fysiske delen som har vært problemet mitt. Det er rett og slett den psykiske. Det å overtale hjernen at alt går rett vei selv om jeg kan se resultatene Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Du får poste resultat her, så kan vi overtale deg om at alt går bra! Uansett, fett kan alltids forbrennes! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Problemet er vel at jeg sitter for mye i ro Nar jeg er hjemme og ikke på jobb er det værst. Da har jeg ingenting annet enn å spille xbox/loke forum å gjøre. Hender seg jeg går meg en tur eller gjør ett eller annet husarbeid som krever litt krefter bare for å ikke få dårlig samvittighet Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Men jeg gidder da ikke mer enn en økt pr. dag da . Igjen med problemet at jeg må dusje fordi jeg svetter som en hest etter hver økt. Det ene problemet DA igjen er å vaske klær som en tulling det andre er at huden min går til helvette ... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Ha lengre trenings økter. 30 min jogging etter styrken. Ha med deg en banan eller pakke rosiner som du spiser etter styrken og hviler i 5-8 min. Så løper du fort som f*** Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Thaaaats not gonna end up well . Tror jeg har prøvd det en gang og da fikk jeg hold, ble kvalm og svimmel . Jeg har tenkt på det å trene styrke om mårran, dra hjem og slappe av ett par timer også ut for å gå på ski ett par timer når sesongen kommer da. Lurer på om det blir kanonsuksess Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Ville unngått skigåing og hard bein økt på samme dag, kan bli litt mye for beina. Når du går på ski trener du uansett hele kroppen. Jeg tror jeg hadde kjørt kun pump øvelser på styrke i tillegg til å gå på ski. Men en pump-økt er jo rimelig kort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå