Notatblokk Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Alle vet vel hva en bjørnunge vokser opp til å bli! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Ufint Andy! Nå kommer jeg til å tenke på den bjørnen hver gang jeg leser Mikkel sin logg Bare tenk på det den dagen jeg blir 50, hvit i håret og veier 300 kilo i muskler og kommer løpende etter deg i 60 kilometer i timen! Da skal vi se hvem som ler! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Dag 12 Dype Knebøy - 5 sett - 5 repetisjoner 60 Kilo - 5 Repetisjoner 63 Kilo - 5 Repetisjoner 63 Kilo - 5 Repetisjoner 65 Kilo - 5 Repetisjoner 70 Kilo - 5 Repetisjoner Fortsetter Terping Resten av programmet går som EM normalt: Skråbenk Manualer - 4 sett - 8 repetisjoner 20 Kilo - 8 Repetisjoner 20 Kilo - 8 Repetisjoner 20 Kilo - 8 Repetisjoner 20 Kilo - 8 Repetisjoner Video ligger nå på Youtube. Lenke nederst Bicepscurl - 3 sett - 8 Repetisjoner 17.5 Kilo - 8 Repetisjoner 17.5 Kilo - 8 Repetisjoner 17.5 Kilo - 8 Repetisjoner Oppe på 17.5 nå. Arnoldpress - 4 sett - 8 Repetisjoner 14 Kilo - 8 Repetisjoner 14 Kilo - 8 Repetisjoner 14 Kilo - 8 Repetisjoner 14 Kilo - 8 Repetisjoner - Ingen Kommentar - Tricepspress med manualer - 3 sett - 8 Repetisjoner 12 Kilo - 8 Repetisjoner 12 Kilo - 8 Repetisjoner 12 Kilo - 8 Repetisjoner Oppe på 12 nå. Roing bredt grep - 4 sett - 8 Repetisjoner Hakk 11 - 77.5 Kilo 8 Repetisjoner Hakk 11 - 77.5 Kilo 8 Repetisjoner Hakk 11 - 77.5 Kilo 8 Repetisjoner Hakk 11 - 77.5 Kilo 8 Repetisjoner Faktisk fin teknikk idag her. Men er sikker på at om jeg hadde filma det så hadde det vel vært max fail Mage - Maskin - 4 sett - 8 Repetisjoner 16 Kilo - 8 Repetisjoner 16 Kilo - 8 Repetisjoner 16 Kilo - 8 Repetisjoner 16 Kilo - 8 Repetisjoner - Ingen Kommentar - Planken: 1: Ett minutt strak 2: 30 sekunder Høyre 3: 30 sekunder Venstre 4: Ett minutt strak 5: 30 sekunder Høyre 6: 30 sekunder Venstre 7: Ett minutt strak - Ingen kommentar - Konklusjon La ut noen nye videoer på Treningslogg kanalen min Mikkel Endret 5. november 2010 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Årh! Ingen bilder, Mats? Kjedelig. Kjører RYP EM nå selv og skal ta bilde etter hver fullførte uke. Får se om resultatet er så dramatisk og fantastisk som TN skal ha det til. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Hestekølle da . Nå tror jeg du roter i feil logg Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Du er ikke helt nede på knebøyen på toytube ser det ut som :O Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hehe, hva skjer her a? Sånn siden Hestekølle først spurte: Jeg tok bilder før jeg begynte på RYP grunnprogram, skal ta bilder når jeg er ferdig med neste runde. Gøy du legger ut video, Bjørnen! Smart måte å få opp vektene på i skråbenken, jeg prøvde skråbenk forrige gang og sleit skikkelig med det Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Du er ikke helt nede på knebøyen på toytube ser det ut som :O Vet ikke om de las det tidligere i tråden med skaden min. Kan og legge til det at det gikk bra med kneet helt ned dit. Men etter at jeg var ferdig så var det ekstremt sårt en god stund . Var vondt å gå på det Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 A crap det da. Håper kneet kommer seg fort! Men så lenge du squatter så er jo alt i orden Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Det der er det dypest jeg KAN gå uansett. Selv med stanga så kommer jeg ikke lengre ned. Det kan jo og ligge i mobiliteten min da Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Haha...mente selvfølgelig Mikkel og ikke Mats. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Her er ett bilde da etter 4 uker med trening: 2 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Her er ett bilde da etter 4 uker med trening: Gidder du virkelig å trolle i din egen tråd? Legg ut et bilde da? Jeg skal gjøre det når jeg er ferdig. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Ja jeg gidder å trolle min egen tråd og nja, tror ikke jeg gidder bilder. Har ikke vært på særlig høy KCAL pluss så tror ikke det er mye forskjell Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ser ut som du lar knærne komme veldig langt frem over tæra på knebøyen. Prøv å stell deg intil en vegg med tærne et par cm fra veggen og så prøv å ta knebøy uten vekter. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Hva med å prøve å kjøre i smith? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det burde være siste utvei Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Nei men altså jeg så en som gjorde det på 3T og han lente seg liksom mot stanga da og gikk ned. Dette var da en bodybuilder og ikke en totalt noob så jeg tipper han vet hva han holdt på med Men han hadde liksom helt rette bein og satte seg rett ned. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg støtter forslaget om å trene inntil en vegg. Dvs du står med ansiktet mot veggen, så tett som du klarer. Sett gjerne et speil litt borten som du kan se i. Da blir du på en måte tvunget til å bruker mer...ehm..hip drive? Gjør det selv innimellom, hjemme. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Ja ikke faen om jeg står ved en vegg og stirrer som en annen emo og øver knebøy på 3T. DET blir for lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå