Mikkel™ Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Jeg prøvde og stående roing i går. Nevnte jo så klart ikke det . Men det kan funke bra det! Har en "kompis" som skal terpe meg på teknikk. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Dag 10! Knebøy - 4 sett - 8 repetisjoner 60 Kilo - 8 Repetisjoner OPPVARMING 95 Kilo - 8 Repetisjoner 95 Kilo - 8 Repetisjoner 95 Kilo - 8 Repetisjoner 95 Kilo - 8 Repetisjoner Dette var møkkatungt! Halveis gruer meg til Fredag for da står det 100 på menyen igjen. Men men, en får lide for skjønnheten Skråbenk Manualer - 4 sett - 8 repetisjoner 14 Kilo - 8 Repetisjoner OPPVARMING 17.5 Kilo - 8 Repetisjoner 17.5 Kilo - 8 Repetisjoner 17.5 Kilo - 8 Repetisjoner 17.5 Kilo - 8 Repetisjoner Fremdeles greit og fint. Gode løft litt tungt men helt ok. Bicepscurl - 3 sett - 8 Repetisjoner 17.5 Kilo - 8 Repetisjoner 17.5 Kilo - 8 Repetisjoner 17.5 Kilo - 8 Repetisjoner Dette gikk heller litt dårlig. Tror jeg fikk prestasjonsangst av hu snasne brunetta som satt på benken ved siden av Arnoldpress - 4 sett - 8 Repetisjoner 12 Kilo - 8 Repetisjoner 12 Kilo - 8 Repetisjoner 12 Kilo - 8 Repetisjoner 12 Kilo - 8 Repetisjoner 12 kilo går fremdeles bra. Men på Onsdag og Fredag står det 14. Stygt redd for at jeg må kutte de i to Tricepspress med manualer - 3 sett - 8 Repetisjoner 10 Kilo - 8 Repetisjoner 10 Kilo - 8 Repetisjoner 10 Kilo - 8 Repetisjoner Helt greit her i dag. Ingenting å føye til Shrugs - 4 sett - 8 Repetisjoner "HIMKOK" 20 Kilo - 8 Repetisjoner 20 Kilo - 8 Repetisjoner 20 Kilo - 8 Repetisjoner 20 Kilo - 8 Repetisjoner Shrugs er shrug. Nakkemuskler blir det. Grei nok øvelse Roing bredt grep - 4 sett - 8 Repetisjoner Hakk 11 - 86.9 Kilo 8 Repetisjoner Hakk 11 - 86.9 Kilo 8 Repetisjoner Hakk 11 - 86.9 Kilo 8 Repetisjoner Hakk 11 - 86.9 Kilo 8 Repetisjoner I dag kjørte jeg denne enda bedre enn sist gang. Meget godt fornøyd med teknikken Mage - Maskin - 4 sett - 8 Repetisjoner 13 Kilo - 8 Repetisjoner 13 Kilo - 8 Repetisjoner 13 Kilo - 8 Repetisjoner 13 Kilo - 8 Repetisjoner Helt ok. Ingenting verken i pluss eller minus. Planken: 1: Ett minutt strak 3: Sideplanke høyre - 30 sec 4: Sideplanke venstre - 30 sec 5: Ett minutt strak Konklusjon: God dag. MEN! Jeg brukte veldig lang tid på treninga. Satan det skal bli godt med ferie nå ... Mikkel Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Dag 11! Knebøy - 4 sett - 8 repetisjoner 60 Kilo - 8 Repetisjoner OPPVARMING 70 Kilo - 8 Repetisjoner OPPVARMING 95 Kilo - 8 Repetisjoner 95 Kilo - 8 Repetisjoner 95 Kilo - 8 Repetisjoner 95 Kilo - 8 Repetisjoner Selv om det er tungt synes jeg fremdeles jeg gjorde det bra i dag. Gode og presise løft. Skråbenk Manualer - 4 sett - 8 repetisjoner 14 Kilo - 8 Repetisjoner OPPVARMING 17.5 Kilo - 8 Repetisjoner 17.5 Kilo - 8 Repetisjoner 17.5 Kilo - 8 Repetisjoner 17.5 Kilo - 8 Repetisjoner Helt ok. Ingenting opp eller ned Bicepscurl - 3 sett - 8 Repetisjoner 17.5 Kilo - 8 Repetisjoner 17.5 Kilo - 8 Repetisjoner 17.5 Kilo - 8 Repetisjoner Gikk enda bedre i dag. Føler jeg bare får mer og mer kontroll på vekta . Arnoldpress - 4 sett - 8 Repetisjoner 14 Kilo - 8 Repetisjoner 14 Kilo - 8 Repetisjoner 14 Kilo - 8 Repetisjoner 14 Kilo - 8 Repetisjoner 14 kilo ja... de to første settene måtte splittes. Men så fikk jeg nok av mange sett og kjørte på de to siste uten splitt. Mikkelflinken 2K10 Tricepspress med manualer - 3 sett - 8 Repetisjoner 10 Kilo - 8 Repetisjoner 10 Kilo - 8 Repetisjoner 10 Kilo - 8 Repetisjoner Ingeting verken opp eller ned. Helt fornøyd Shrugs - 4 sett - 8 Repetisjoner "HIMKOK" 22 Kilo - 8 Repetisjoner 22 Kilo - 8 Repetisjoner 22 Kilo - 8 Repetisjoner 22 Kilo - 8 Repetisjoner Økte til 22 kilo i dag. Kunne fint kjørt på enda høyere men starter i det små. Roing bredt grep - 4 sett - 8 Repetisjoner Hakk 11 - 86.9 Kilo 8 Repetisjoner Hakk 11 - 86.9 Kilo 8 Repetisjoner Hakk 11 - 86.9 Kilo 8 Repetisjoner Hakk 11 - 86.9 Kilo 8 Repetisjoner Veldig fornøyd her igjen med teknikken. God og presis. Mage - Maskin - 4 sett - 8 Repetisjoner 14 Kilo - 8 Repetisjoner 14 Kilo - 8 Repetisjoner 14 Kilo - 8 Repetisjoner 14 Kilo - 8 Repetisjoner Ganske fornøyd med at jeg ikke har vondt noen steder. Er vant med at 14 og oppover er pain... Droppa planken. Er sliten og VIL HA FERIE! for faen Konklusjon: Fin fin dag. Lang økt menne... Ok og greit nok! Mikkel Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Vakna nu! Har startet opp igjen etter ferien. Rettere sagt, har hatt 2 økter siden ferien. Mandag og Tirsdag. Kan konkludere med det at jeg er så støl at rumpa mi gjør vondt.. Det kommer seg! Holder på med RYP grunnprogram nå og tenker jeg holder det der i ca. 2 uker framover. Så stay tuned! The bear is back from hibernation! Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Fy faen så støl man blir etter første treninga etter ferien Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Ja noe så alvorlig og! Andre dagen jeg har vondt i ræva . Men klarer å gå trapper nå da. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Tørrtrener du på mark og benk mellom settene? Hele poenget med treningen din nå er å bygge en grunnstyrke så du kan trene baseøvelser når tiden er inne for ikke-lineær progresjon, dvs etter1-2året og deretter. Endret 9. august 2010 av War Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Jeg tørrtrener ikke mark og benk nei . Men jeg kan sikkert legge det til. Takk for tipset. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Som teknikktrening ja, ikke med progresjon. Det kan ta 3-4 mnd å få inn, digg å ha det i boks når man vil ha de i programmet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 True dat . Treninga forrige uke ble litt sånn .. "så som så" siden jeg har besøk og ikke ville være helt asosial. Pluss at jeg drakk meg kanondritings i helga noe som virkelig henger igjen i dag ... jaja. Uka er fremdeles ung. Lenke til kommentar
Sammy-Lee Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Veldig imponert over knebøyen din og roing. Har du ryggen helt strak når du tar roingen? slik ? Hvordan tar du bicepscurlen? Syntes det var overraskende lite vekt.. Eller er det 17 kilo pluss stangen? Edit: Nevermind. Leste at du stod oppreist. Har selv tenkt å kjøre programmet.. Syntes du det funker bra? Endret 12. august 2010 av Sammy-Lee Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Når jeg rør sitter jeg med strak rygg og trekker med armene og ryggen. Curl kjører jeg med manualer så jeg synes heller 17 kilo virker mye . Programmet funker bra og jeg gleder meg å komme tilbake til det og ei fast rytme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Greit, jeg har ikke pløyet gjennom alle sidene med loggføring her, men jeg har uansett forstått at du vet hva du holder på med og at det har gitt resultater. Er det noen spesielle nettsider du har hentet informasjon/inspirasjon fra? Hva med kosthold? Spiser du bare generelt sunt eller er du nøye på hva du får i deg, tar kosttilskudd og så videre? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Greit, jeg har ikke pløyet gjennom alle sidene med loggføring her, men jeg har uansett forstått at du vet hva du holder på med og at det har gitt resultater. Er det noen spesielle nettsider du har hentet informasjon/inspirasjon fra? Hva med kosthold? Spiser du bare generelt sunt eller er du nøye på hva du får i deg, tar kosttilskudd og så videre? Milanjo my man. Jeg BEKLAGER virkelig for uhorvelig sent svar. Vært så inn i gampen mye i det siste at jeg rett og slett ikke har fulgt med i egen tråd. Informasjon hentet er stort sett tatt ut fra smak og behag (ang. kosthold) og en del tips i fra forumet her. Jeg spiser generelt sunt men har begynt å lindre sjela litt og. Det er lov til å skli ut litt i ny og ne, man skal jo tross alt kose seg selv om man slanker seg. Nå etter sommerferien har jeg kuttet en kondisjonsdag fordi jeg føler at ei vekt på ca 73 kilo er mer enn optimalt for meg. Skal prøve å komme tilbake til loggføring og slikt (kanskje til og med i kveld) men da med repetisjon av gammelt program. Repetisjon mest fordi jeg har hatt så mange avbrudd med tanke på reise og ferier og slikt at jeg må nesten bare starte på null igjen og jobbe meg oppover . Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Til alle dere som vil følge med fremover. Startet med nytt oppsett på ekstrem muskelvekst i går. Rakk ikke å update i går men skal gjøre det i ettermiddag. Oppdaterer førstepost, legger ved treningsprogram m. forklaring. Håper noen vil følge med fremover Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Satser på at bilder, kroppsmål, løft-mål, vekt og alt vi vil vite blir postet også! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Dobbeltpost madness Endret 12. oktober 2010 av Mikkel™ Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Satser på at bilder, kroppsmål, løft-mål, vekt og alt vi vil vite blir postet også! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Aight ! Tøft med dobbeltpost vettu. Selv om ja, jeg ikke aner åssen jeg klarte det der menne . Bilder ja... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg lovte vel en update i kveld jeg! Javel! *Oppdaterer førstepost*. Bilder får dere senere ... Kom nettopp hjem fra kondisjonstrening og er ja, sliten til gangs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå