Scrim Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 lilduff er altså 20 år, oppfører seg som en liten drittunge på ca 9. Jeg er innom itavisen hver dag og sjekker agurknyhetene der, det er vel ordet som passer best på itavisens nyheter. Jeg tror ikke at du kommer noen vei med å anmelde dem, det er bare bortkastet tid. Her i Norge henlegges det alvorlige voldtektssaker, ran, tyveri osv, tror du ærlig talt at noen kommer til å bry seg om din sak? Gi deg, og gå videre med livet ditt, itavisen er ikke verdt slitet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg har også vært medlem der, og da havnet jeg i massiv strid med en moderator som het Kriff, det ble så alvorlig at ITavisen truet med å anmelde meg, vi ordnet opp og han trakk seg som moderator. Det var ikke bare pga meg men også noen andre, men jeg hadde en hovedrolle. Han kom med en kunngjøring i etterkant og sa hvorfor han trakk seg og grunnen samsvarte med min oppførsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå