Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Mye energi, hvordan blir kvitt litt energi?

Sacho_chan

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente som ofte er hyper, og her om dagen skulle jeg teste hvor mye jeg kunne gjøre på en dag, til jeg ble sliten.

Jeg startet uken med å ha sove litt for liten. Jeg bestemte meg for å bruke tirsdagen, altså i går. Den startet med 2 brødskriver med ost og skinke, så gym i 2 timer. Vi jogget 2 km. Etter på der, dro jeg til kjæresten og spiste 1 brødskrive, før jeg gikk i 20 min til byen. Det skulle jeg ha utplassering i 4 timer, uten pause. Jeg jobbet veldig mye, til svetten rant. Og da jeg var ferdig gikk jeg 20 min tilbake til kjæresten min. Hoppet i dusjen da jeg kom til han, spiste middag, og gikk 20 min igjen, for å dra på kino. Jeg var ennå ikke en smule trøtt eller sliten. Etter kinoen var det å gå i 40 min igjen, og tullet og var litt små-hyper. Da vi kom til hybelen hans igjen, hadde vi 2 timer sex, lå litt i senga å koste før jeg dro til bussen for å ta den hjem. Da jeg kom hjem dro jeg rett i busstoppet igjen, ventet 40 min på bussen, dro til kjæresten min, gikk fra busstoppet til han (4 min) spiste 2 brødskriver og la meg kl. 02.00.

Og jeg hadde ennå energi, og forstår ikke hvor mye skal til før jeg blir tappet for energi.

Noen som kan forklare meg det? :)

Og forklare hvordan jeg kan blir kvitt litt av energien min ? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn uten om at du har et dårlig kosthold, vil jeg ikke påstå at du har så mye energi i kroppen. Du er bare rastløs... Ingen av aktivitetene dine høres noe særlig krevende ut... 2km på 2 timer, ikke akkuratt mye.. Selv jogger jeg 4-5km på under 45min før jobb, og da holder jeg et lavt tempo.

Sex kan være så mye og krever i utgangspunktet ikke så mye av begge parter, jenter er som regel de som må jobbe minst. At du svetter på jobb kan selvfølgelig bety at du jobber hardt, men det er ingen garanti heller. Spørs hvor fort du svetter.

Som Nafanua sier, eksplosiv styrketrening, det tar virkelig kreftene fra en. Når jeg kjører hardt på markløft vil jeg bare hjem i sengen og fosterstilling :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...