asad Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg har hatt dette problemet lenge nå, men fant aldri ut av det. Nå har jeg irritert meg såpass mye at jeg ser meg nødt til å følge opp problemet. Jeg opplever det samme på jobben, der våre ansatte blir utlogget fra sider som de tidligere ( før IE8 ) ikke trengte å logge inn på konstant. Det er uaktuelt å bruke annet en IE8 siden de fleste nettjenestene vi bruker krever dette programmet. Det er like før jeg går over til en annen nettlser privat, men vil helst slippe å gjøre det. Er det noe løsning på dette som dere vet om? Jeg har titta på innstillingene og prøvd lavest sikkerhet osv, men blir fortsatt logget ut. Det kan skje feks annenhverdag dag i hw.no, mens på andre forum må jeg logge meg inn på nytt annenhver time. Håper det er noe hjelp å få angående denne saken! Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Jeg har satt "problem sider" som Trusted Sites i Tools->Internet Options (Security tab): I tillegg har jeg endet litt på "Custom level": Endret 24. mars 2010 av helsten2 Lenke til kommentar
asad Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Det ville vært en fin løsning, skal teste det idag. Takker så mye! Skal si ifra om det fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå