Mai-chan Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Det har seg nemlig slik at jeg lurer på om gutter er litt konkurranse innstilt ang å vise hvem som er best innenfor kjærlighet eller noe slikt? Kjæresten min fikk søskenbarne hans til å flytte inn ved siden av, slik at vi bor vegg i vegg med dem, men helt siden søskenbarnet flyttet inn har typen min på en måte gjort mye mer med meg, men også passet på at søskenbarnet alltid kunne høres oss. Hvis vi er alene igjen, så blir det litt mindre kosing, kyssing og taffsing. Derfor lurer jeg på om gutter kan være litt konkurranse innstilt, som i dette tilfelle er å være den beste kjæresten, og hvis hvor glad man er i dama, eller noe slikt? Jeg har egentlig ikke noe imot det, ville bare vite. Takk for all svar! Endret 24. mars 2010 av Mai-chan Lenke til kommentar
HValder Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Ja, det er instingt. Endret 24. mars 2010 av HValder Lenke til kommentar
Mai-chan Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Ok, tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå