abene Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Antivirusprogrammet Avira Antivir er nå tilgjengelig i ny versjon. Les mer Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Vær så snill, kan du slutte å komme med tonnevis med bullshitnyheter hver dag? =| Du skriver riktiknok 2-3-4 artikler dagen, men det er null substans i noen av dem! Endret 24. mars 2010 av Baffage Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Gjør du ting så mye bedre selv siden du svarer slik? Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 At det ikke skal være lov å kritisere, med mindre man er i stand til å gjøre bedre selv, faller på sin urimelighet. Personlig synes jeg produktnyheter er helt greit, selv om de av natur ikke inneholder stort annet enn en kort oversettelse av en pressemelding. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hadde nok prøvd å unngå å skrive hver gang et eller annet program kom ut i ny versjon ja. Er ikke akkurat første gang han får kritikk på det heller, men det er tydelig at han ikke tar det til seg. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Syntes det er greit med slike nyheter jeg da men, ville sikkert ikke fått det med meg hvis ikke. Dessuten gjør det virkelig noe for de som ikke trenger eller syntes det er greit med slike nyheter... Ingen som tvinger en til og lese det en ikke vil. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Vær så snill, kan du slutte å komme med tonnevis med bullshitnyheter hver dag? =| Du skriver riktiknok 2-3-4 artikler dagen, men det er null substans i noen av dem! Konstruktiv kritikk? Jeg syntes faktisk det var veldig interessant, siden jeg bruker Avira selv. At akkurat denne nyheten ikke passet for deg, kunne jegi kke brydd meg mindre om. Lenke til kommentar
Mongster Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Oppdaterer versjon 9 seg automatisk til versjon 10, eller må v10 lastes ned og installeres på egen hånd? Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Oppdaterer versjon 9 seg automatisk til versjon 10, eller må v10 lastes ned og installeres på egen hånd? Lastes ned, men du får ett oppgraderings valg i installeren. Lenke til kommentar
cocopara Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Avira skuffer i denne releasen, dems "detection rate, web shield" ja hele pakka har falt siden dems 9.0 versjon, Kjenner et par Avira fanbois som nå vurder Avast, personelig er jeg en Comodo/Kaspersky Fanboi men bruker Avast på Pcer som i kke har så god hardware. (bare sånn at jeg ikke trenger bli flama for OMG DU LJUGER LILLE AVAST LOVER) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå