jack11728 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg har tenkt til å lage en ny hjemme side til min reflective journal. Jeg har noen basically spm angående å lage en basic hjemme side. Domene til å få .no\.com etc webhotel ? hjemmeside lagrings plass? litt usikker på hva det er FTP program ? til å laste opp filene PÅ webhotellet ? eller tar jeg det feil? eller er det bedre å bare lage hjemmeside i wordpress, har noen brukt det før? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Du må prøve å formulere deg bedre her... Men skal prøve å svare på det jeg skjønner. For å få .no domene må du ha et orgnr. Domene til å få .no\.com etc denne skjønte jeg ikke helt, men tipper du spør etter hvor man kan få tak i dette? Da bør du sjekke ut for eksempel http://www.proisp.no/ Det finnes utallelige slike sider hvor du kan kjøpe domene og webhotel, et raskt søk på forumet vil sikkert gi det flere tips, men det er det jeg kommer på i farten. webhotel ? hjemmeside lagrings plass? Webhotell er lagringsplassen ja, der selve siden ligger. litt usikker på hva det er FTP program ? til å laste opp filene PÅ webhotellet ? eller tar jeg det feil? Ja det stemmer, kan brukes til å laste opp filer på webhotellet. eller er det bedre å bare lage hjemmeside i wordpress, har noen brukt det før? Jeg har ingen erfaring med wordpress, vet knapt hva det er men jeg vil tro det er enklere enn å lage en side fra scratch... Basert på hva du spør etter her så tror jeg det vil være enklere for deg å bruke noe ala wordpress. For slik jeg har forstått det så må du ikke skrive kode for å bygge opp siden, bare velge tema og skrive det du vil ha av innhold... men som sagt ikke vært bordi wordpress så mulig jeg er litt på jordet her Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg har kjøpt domene hos one.com og bruker også webhotellet deres. Fungerer utmerket! Som FTP-klient bruker jeg Filezilla. Dette er en liten, og veldig enkel FTP-klient som de fleste klarer å bruke! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Liten ting: Om du kjøper domene hos one.com, så har du maks antall mysql på X antall brukere på en time. OG det er ikke mange etter erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå